آموزش پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی

آموزش پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی

عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ق.ظ

عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را تنها در  5 دقیقه بیاموزید :
با نزدیک شدن به فصول سرد و استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی نیاز بیشتری به سرویس پکیج و  یا در صورت بروز ایراد نیاز  به تعمیر پکیج احساس خواهد شد.
در صورتی که افراد به نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور  و یا عیب یابی آن آشنا باشند ، می توانند خودشان به راحتی به ای کار بپردازند ، یا در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج ، با ارائه اطلاعات صحیح به هرچه سریع تر انجام شدن پروسه تعمیر پکیج کمک کنند.

علت چکه کردن پکیج چیست؟
1.    عدم آب بندی صحیح قطعات :
یکی از ایرادات شایع در پکیج ، نشتی آب و چکه کردن آب از پکیج است . عوامل متعددی می تواند سبب این ایراد شوند ، شایع ترین علت چکه کردن پکیج ، عدم آب بندی صحیح  هنگام نصب و تعمیر پکیج ایساتیس است.
اگر در هنگام نصب پکیج ایساتیس بخش های تحتانی به درستی آب بندی نشوند ، پکیج نشتی خواهد داد. برای رفع این ایراد تمامی قطعات تحتانی مربوط به عبور آب باید دوباره باز شوند و مجدد آب بندی و بسته شوند.
به همین علت تاکید می شود که مراحل نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را حتما به تعمیرکار پکیج حرفه ای سپرده شود.
2.    سوراخ شدن مبدل ها
پکیج ها در دو مدل ، تک و دو مبدله در بازار موجود می باشند. گاهی به علت سوراخ شدن بدنه مبدل ها ، پکیج چکه میکند.
در صورت اطمینان ایراد از سمت مبدل ها، سریعا با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. زیرا در صورت عدم  تعمیر پکیج ایران رادیاتور با افت فشار در پکیج و خسارات بیشتری مواجه خواهید شد.
3.    از بین رفتن اتصالات درون دستگاه 
همانطور که می دانیم در داخل پکیج لوله و اتصالاتی جهت انتقال آب تعبیه شده اند که از جنس برنج می باشند. در صورت ساییده شدن واشر ، در اتصالات ایراد ایجاد میشود و موجب چکه کردن پکیج میشود.
همچنین به مرور زمان ، انباشته شدن رسوبات در داخل لوله ها میتوانند از علت های نشتی آب از پکیج باشند.
4.    فرسودگی شیر تخلیه
جهت تنظیم فشار پکیج ، شیر تخلیه یا شیر اطمینان نصب می شود. گاهی در اثر ضربه یا فرسودگی بر اثر گدشت زمان شیر تخلیه هرز می شود و چکه میکند که تنها با عوض کردن این شیر مشکل رفع خواهد شد.
چرا آب زود سرد میشود؟
همیشه باید توازن و تعادلی  بین مقدار آب مصرفی و توان پکیج باشد. اگر در اکثر مواقع آب گرم زود تمام میشود. پکیج شما برای میزان مصرفتان کم است و باید تعویض شود و نیازی به تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا ایساتیس نیست و صرفا پکیج کشش مصرف خانوار را ندارد.

چرا پکیج ، آب را بسیار داغ میکند؟
این مورد نسبت به مورد بالا بسیار مهم تر است و نشان دهنده ی ایراد در پکیج هست ، حتما باید هرچه سریع تر به فکر تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا ایساتیس خود باشید. زیرا گرمای بیش از اندازه موجب خسارت به پکیج میشود.
راه حل نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، در تنظیمات ترموستات آن است.

نحوه ی تنظیم ترموستات پکیج چگونه می باشد؟
با توجه به اینکه عمل گرمایش در پکیج بر خلاف آبگرمکن کاملا با جریان برق انجام می شود ، زمانی که می خواهید اقدام به نصب و تعمیر پکیج ایساتیس کنید، حتما از قطع کامل جریان برق اطمینان حاصل کنید.
در هنگام تعمیر پکیج ایران رادیاتور از تماس دست به به سیم کشی داخل پکیج خودداری کنید.
بعد از رعایت نکات ایمنی ، اقدام  به تنظیم ترموستات کنید.
دمای ترموستات باید بین 115 تا 125 فارنهایت باشد.

خدمات پکیج اخگر در تهران

 

نحوه ی تنظیم فشار پکیج چگونه است؟
برای افزایش فشار پکیج ، باید از یک شیر آبی یا سیاه رنگی که ذر زیر پکیج نصب شده استفاده کنیم. شیر را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخوانید ، همزمان به عقربه مانومتر نگاه کنید زمانی که فشار بر روی 1/5  قرار گرفت شیر را ببندید ، یعنی در جهت عقربه های ساعت بچرخوانید و  کاملا محکم کنید.
برای کاهش فشار پکیج باید مقداری آب را از یکی از رادیاتور ها ترجیحا رادیاتور حمام خارج کنیم.به این ترتیب فشار را کاهش میدهیم. شیر هواگیری رادیاتور را باز کنید همزمان به عقربه پکیج دقت کنید زمانی که روی 1/5 قرار گرفت ، شیر هواگیری رادیاتور را ببندید.

ارزان ترین اجرت تعمیرات پکیج را با زبده ترین تعمیرکاران تجربه کنید:
نصب و تعمیر پکیج جزو اولین و مهمترین اقداماتی هست ، که به محض ورود به منزل و مکان جدید باید بررسی کنیم . نصب و تعمیر پکیج فقط باید به دست تعمیرکار پکیج سپرده شود. زیرا در صورتی که اطلاعات کمی از کارهای فنی داشته باشید، می تواند خطرات جبران ناپذیری مانند برق گرفتگی به همراه داشته باشد.
اجرت تعمیرات پکیج از هزینه لوله کشی پکیج جدا هست . هزینه نصب تعمیرات پکیج در صورت نیاز به لوله کشی بر اساس متراژ لوله مورد نیاز تعیین و اعلام خواهد شد.
 اجرت تعمیرات پکیج بر اساس نوع قطعه تعویضی متفاوت است. بیشترین اجرت تعمیرات پکیج مربوط به سرویس پکیج است که شامل مراحل زیادی است.

سرویس پکیج شامل چه مراحلی می باشد؟
برای بازدهی بیشتر پکیج پیشنهاد میشود که حداقل سالی یکبار را به سرویس پکیج اختصاص دهید.
سرویس پکیج شامل تعویض رسوب گیرهای ورودی ، باز کردن فیلتر سه راهی ورودی ، کنترل سیستم دودکش ، کنترل و بازدید مشعل ، بازدید پمپ ، کنترل فیلتر و در صورت نیاز تعویض آن ، تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت پکیج و البته هواگیری شوفاژ است. تعمیر پکیج فوری در تهران

نحوه ی ثبت سفارش نصب و تعمیر پکیج ایساتیس در هوم سرویز چگونه است؟
برای انجام تمامی خدمات مربوط به نصب وتعمیر پکیج می توانید به صورت رایگان در هوم سرویز درخواست خودتان را ثبت کنید. هوم سرویز با جمع آوری گروهی از بهترین و زبده ترین متخصصین نصب و تعمیر پکیج ایساتیس از سراسر تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان خود است.
تمامی قطعات در هنگام نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور به صورت تضمینی و با ضمانت ارائه میشود.
همیار شماییم تا پایان سرویس ...

منبع: هوم سرویز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۷
مهسا محسنی

نظرات  (۸)

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۰ بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

اگر چربی های نواحی مختلف بدن مانند باسن، ران، غبغب، ساق پا، پهلو، پشت کمر، شکم و بازوها شما را اذیت می کند و تناسب اندام شما را به هم زده است می توانید با انجام عمل لیپوماتیک برای حذف چربی های این نواحی اقدام کنید.

۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۴:۲۶ رفع سلولیت

سلولیت پوستی زمانی اتفاق می‌افتد که در قسمت لایه پوستی چربی شروع به  ذخیره شدن می کند که در آخر روی پوست ناهمواری هایی شکل می‌گیرد

آیا از غبغب خود خسته شده اید و به دنبال بهترین دکتر رفع غبغب می گردید، بهتر است همراه ما باشید تا با پیشنهادات ویژه ما آشنا شوید.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۱ خرید پروفیل

امروزه در جهان در صنعت ساختمان سازی از مصالح فراوانی استفاده می شود که در کدام برای تکمیل شدن ساختمان نقش مهمی دارند. یکی از این مصالح که کاربرد به سزایی دارد پروفیل می باشد.

۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۲ کاشت ابرو

کاشت ابرو ،یکی از مهم ترین اجزایی که در صورت و زیبایی اشخاص قابل مشاهده و بخشی از تشکیل تقارن صورت می باشد ابرو است.
 

۲۵ آذر ۰۰ ، ۱۰:۰۱ بهترین جراح بینی تهران

در این مقاله میخواهیم برای شما همراهان همیشگی مجله پزشکا ، 10 تا از بهترین جراح بینی در تهران را به شما معرفی کنیم، براساس ساختار استخوان و غضروفی که بینی ها دارند

۲۵ آذر ۰۰ ، ۱۱:۵۴ جراحی بینی

افرادی که برای انجام جراحی بینی پا پیش می گذارند با فکر زیباتر شدن و تغییر واضح در چهره شان زیر تیغ جراحی می روند واگر نتیجه عکس انتظارشان باشد به طبع حال خوبی نخواهند داشت. جراحی بینی در ایران با امار روبه رشدی همراه است و همین باعث شده تا جراحان زیبایی ایران در این زمینه جزو بهترین های جهان شناخته شوند برای اثبات این نکته همین کافی است که بگوییم پزشکان جراحی پلاستیک ایرانی در طی سال علاوه بر هزاران مراجعه کننده داخلی ، توانایی های خود را در جراحی زیبایی بینی خارجی ها هم ثابت می کنند.

۲۵ آذر ۰۰ ، ۱۱:۵۵ هایفوتراپی

 شاید اسم هایفوتراپی امروزه زیاد به گوشتان خورده باشد در واقع هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی صورت و گردن است که البته بدون جراحی صورت می گیرد، در روش هایفوتراپی شما تنها با یک جلسه یک ساعته به صورت کاملاً راحت و بدون درد و عارضه می توانید جوانسازی پوست خود را انجام دهید.

 پس از انجام هایفوتراپی شخص می تواند کارهای روزانه خود را بلافاصله و به راحتی انجام دهد، هایفوتراپی روشی کاملاً ایمن و بدون خطر است که مورد تایید FDA آمریکا است؛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی