آموزش پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی

آموزش پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

برد قطعه ای الکترونیکی است که در اصل فرمان های پکیج  را به بخشهای مختلف نشان میدهد.در صورت بروزخرابی در برد مغز پکیج از کار افتاده و به درستی به بخشها و قطعات  فرمان نمیدهد.

جهت اطلاع از تعرفه نصب و سرویس سیستم های سرمایشی و گرمایشی بر روی عنوان زیر کلیک نمایید.
نصب و سرویس سیستم های سرمایشی و گرمایشی در کرج و تهران

خدمات تخصصی تعمیر پکیج بوتان تهران
برد پکیج چیست؟
برد قطعه ای الکترونیکی است که در اصل فرمان های پکیج  را به بخشهای مختلف نشان میدهد. در صورت بروزخرابی در برد مغز پکیج از کار افتاده و به درستی به بخشها و قطعات  فرمان نمیدهد.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور
تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در مرکز تعمیرات بردهای الکترونیکی به‌وسیله متخصصان و تعمیرکاران آموزش‌دیده در کارگاهی مجهز انجام می‌گردد.
مرکز تعمیرات بردهای الکترونیکی سال‌هاست که درزمینهٔ تعمیر انواع بردهای الکترونیک ازجمله پکیج در برندهای مختلف از جمله تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتورفعالیت می‌کند همان‌طور که می‌دانید ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده پکیج می‌باشد.

 

خدمات تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران بزرگ

نشانه‌های عیب برد پکیج ایران رادیاتور
برد پکیج ایران رادیاتور

عیب در پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور متفاوت می‌باشد و علائم و نشانه‌های متفاوتی دارد بروز عیب در یکی از قطعات و یا کارکرد پکیج باعث اختلال در عملکرد دستگاه و درنهایت عیب در برد پکیج می‌شود و همان‌طور که می‌دانید بردها حکم هسته مرکزی و هماهنگ‌کننده کارکرد همه قطعات را دارند. ایجاد هرگونه اختلال در کارکرد قطعات و یا غیرطبیعی کارکردن پکیج و همچنین بعضی ارورها درصورتی‌که با تعمیرات اولیه رفع نشود مربوط به برد می‌باشد.

بردهای پکیج ایران رادیاتور قابل تعمیر هستند؟
برد در مدل‌ها و دستگاه‌های مختلف برحسب کارایی و یا توان و مدل دستگاه متفاوت می‌باشد حتی بعضی از شرکت‌ها بردهایی طراحی می‌کنند باقابلیت‌های خاص همان برند که در صورت بروز مشکل و عیب در برد، برد دستگاه باید تعویض شود و قابل تعمیر نباشد.
تعمیر و نوع تعمیر برد مثلاً تعویض یا تعمیر قطعات برد با تشخیص و عیب‌یابی صورت می‌گیرد و در ابتدا باید عیب پکیج مشخص شود و بعد نظر قطعی را داد. در کل بیشتر بردها قابل تعمیر می‌باشند مگر در موارد خاصی که عیب دستگاه به‌صورت حاد و خاص می‌باشد که در این صورت هنگامی‌که برای تعمیر مراجعه می‌کنید تکنسین‌ها در ابتدا با توجه به نوع عیبی که در دستگاه رخ‌داده است و بررسی برد، دستگاه را عیب‌یابی کرده و بر اساس آن درصورتی‌که برد قابل تعمیر نبوده و احتیاج به تعویض کامل برد یا تعویض قسمتی از برد داشته باشد به مشتری اعلام می‌گردد و تعمیر و یا تعویض قطعات و برد به انتخاب مشتری انجام می‌گیرد.
خطا و عیب‌هایی که ممکن است در پکیج‌های ایران رادیاتور رخ دهد و مربوط به برد الکترونیکی باشد.
همان‌طور که می‌دانید بیشتر وسیله‌ها ازجمله پکیج براثر استفاده به‌مرورزمان ممکن است دچار تغییراتی در کارکرد دستگاه نسبت به اوایل و یا حالت عادی شود چنانچه این عیب‌ها کوچک بوده و به‌موقع این عیب برطرف نشود منجر به آسیب رساندن به بقیه قسمت‌ها ازجمله برد می شود.

•    یکی از خطاها که ممکن است رخ دهد کد خطای ۴۰-۶۰-۷۰ (در پکیج مدل آنالوگ) و یا E50 (در مدل دیجیتال ) می‌باشد:
هنگام بروز این خطا دستگاه به‌گونه‌ای است که باوجوداینکه پرشور سوئیچ هوا متصل شده است و حالت اتصال دارد اما می‌بینیم که فن روشن نیست و در حالت خاموش است. این عیب دارای دلیل‌های زیادی می‌باشد چنانچه شما اقدام به رفع این کد خطا و عیب کردید و دوباره حل نشد احتمال دارد برد الکترونیکی پکیج شما خراب‌شده باشد که در این صورت تعمیر برد کاری تخصصی می‌باشد و برای تعمیر، بردهای الکترونیکی را باید به مرکزهای تخصصی تعمیر برد و همچنین تکنسین‌های حرفه‌ای بسپارید.

•    کارنکردن پمپ در پکیج:
زمانی که این مشکل برای پکیج رخ می‌دهد دلایل مختلفی دارد از قبیل برقرار نشدن جریان برق هنگام اتصال برق به پمپ، پمپ سوخته است و … و چنانچه با بررسی هریک از این عوامل متوجه شدید که بازهم عیب پکیج رفع نشده است پس عیب و خرابی مربوط به برد پکیج می‌باشد که در این صورت برای رفع عیب باید نسبت به تعویض یا تعمیر برد اقدام کنید.

•    سیستم آب گرم گرمای مطلوب را ندارد:
این عیب مانند بعضی از عیب‌های دیگر پکیج عوامل متعددی دارد تنظیمات درجه حرارت و دما، نوع لوله‌کشی آب نامناسب، پتاسیومتر آب دچار مشکل شده است و … درصورتی‌که هیچ‌کدام از این عوامل دلیل این مشکل نبوده و بررسی‌های لازم صورت گرفت دلیل دیگری که می‌توان حدس زد خرابی برد کنترل می‌باشد که با تعمیرکاران مراجعه و نسبت به تعمیر برد کنترل پکیج اقدام نمایید.

•    میزان گرمایش پکیج خوب است درحالی‌که آب مصرفی سرد است و با دمای گرمایشی هم‌خوانی ندارد:
این عیب هم مانند سایر عیوبی که ممکن است رخ دهد باید تمامی عواملی که ممکن است باعث ایجاد این عیب شده است بررسی گردد یکی از این عوامل احتمالاً خرابی برد کنترل می‌باشد.

•    ریست شدن ناگهانی دستگاه بعد از روشن شدن شعله :
ازجمله عیوبی می‌باشد که وجود خرابی برد کنترل را نشان می‌دهد هرچند عوامل دیگری نیز دارد و باید به دقت بررسی شود و درست تشخیص داده شود.

•    رادیاتورها گرمای کافی و موردنظر را ندارند:
این عیب ازجمله عیب‌هایی می‌باشد که دلایل زیادی دارد که در ابتدا باید همه آن‌ها بررسی گردد و درنهایت اگر مشکل حل نشد نسبت به تعمیر برد اقدام کنند.

بردهای پکیج بوتان
برد پکیج بوتان

•    بردهای پکیج بوتان جزو دسته بردهای پیشرفته هستند که تخصص آن نیاز به تجهیزات داشته و همچنین تعمیرکاران باید به نقشه و ساختار تولید بردهای الکترونیکی بوتان کاملاً آشنا باشند تا بتوانند به‌ سهولت و درستی  تعمیر برد پکیج بوتان را انجام دهند.   
•    آیا تعمیر بردهای پکیج بوتان به‌صرفه است؟
•    سوال اکثر مشتریان این است که آیا تعمیرات برد الکترونیکی به صرفه است؟
•    بوتان ازجمله برندها و شرکت‌های شناخته‌ شده‌ای است که در ارتباط با ساخت و تولید پکیج فعالیت می‌کند.
•    با توجه به پیشینه و اعتباری که دارد در تولید و ساخت پکیج‌های بوتان  از قطعات شرکت‌های معتبر ایتالیایی استفاده می‌نماید.

تعمیر برد پکیج بوتان
تعمیر برد پکیج بوتان از جمله تعمیراتی است که برای مشتریانی که از پکیج‌های جدید بوتان استفاده می‌کنند رخ میدهد. در پکیج‌های قدیمی بوتان به‌جای برد از تعدادی از قطعات مانند ترموستات، آکوستات و … استفاده شده و خرابی و تعمیرات مربوط به آن قسمتها میشود.
در پکیج‌های جدید بوتان از برد استفاده‌ شده  و دستگاه دارای یک یا چند برد می‌باشد و در صورت خرابی و بروز اشکال به‌جای تعمیر قطعات مکانیکی دیگر به تعمیر برد پکیج بوتان نیاز خواهید داشت.
در دهه ی اخیر در پکیج‌ها به‌جای استفاده از قطعات مکانیکی از انواع  مختلف بردهای الکترونیکی استفاده می‌شود. درنتیجه به علت اینکه بیشتر کارهای مربوط به هر یک از بخشها  ازجمله جرقه زن و حسگر و پمپ و شیر گاز و .. بوسیله برد کنترل می‌گردد با بروز اشکال و خرابی درصدی از خرابی‌های پکیج بوتان باتعمیر برد پکیج بوتان حل خواهد شد.
وظایف و نیازهایی که مصرف‌کننده دارد توسط بردها انجام می‌شود.
برخی از شرکت‌های تولید کننده پکیج با توجه به احتیاج  مصرف‌کننده و همچنین سلیقه و نوع طراحی تولیدات خود از دو یا چند برد در ساختار تولید پکیج استفاده می‌کنند.
عموما در پکیج‌هایی که دارای صفحه‌ نمایش دیجیتال هستند از یک برد که همان برد کنترل است استفاده‌ میشود  

تغییر بر روی برد
در برخی از مواقع با توجه به توان و نوع کارکرد و نوع تهویه می توان تغییرات دلخواهی را بر اساس خواسته کاربران بر روی برد پکیج بوتان ایجادکرد. ایجاد تغییرات بر روی بردها به دلیل پیشرفته بودن برد است.
برخی از برندها و کارخانه‌های تولید کننده از یک برد اصلی در ساخت استفاده می‌کنند این شرکت‌ها معتقد هستند که  این کارهم ازلحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر می باشد و هم اینکه کارایی راحت‌تری دارند.

از کجا بفهمیم که مشکل پکیج از برد است؟
تعمیرکارهای پکیج غیر مجاز بوتان معمولا به دلیل  ناتوانی در عیب یابی پکیج هر مشکلی را مشکل برد میدانند. اما در واقع اینطور نیست که هر اشکالی در پکیج ایجاد شده مربوط به برد باشد.

کد های خطای پکیج بوتان
در برخی موارد به تعمیرکار اطلاع میدهد که اشکال از کدام بخش پکیج میباشد. با توجه به این کدهای خطا میتوان عیب پکیج را تشخیص داد و به رفع مشکل اقدام کرد.
پس نیاز به این است که تعمیرکار متخصص و حرفه ای و البته مجاز دستگاه را بازدید کند تا اشکال  را دقیق تر بررسی کندو برای رفع آن مشکل دست بکار شود.

خرابی‌های ها پکیج بوتان که مربوط به برد می‌باشد
پکیج بوتان روشن نمی‌شود
در مواقعی که پکیج بوتان روشن نمی‌شود و یا در صورت روشن شدن هیچ‌گونه عمل و واکنشی انجام نمیشود دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد یکی از علتهای آن خرابی و سوختگی برد کنترل پکیج بوتان است و باید برای تعمیر برد پکیج بوتان اقدام کنید.

دستگاه چراغ‌قرمز ثابت را نشان می‌دهد و پکیج خاموش می‌شود
این اشکال می‌تواند علاوه بر موارد دیگر مربوط به سوختن برد کنترل پکیج بوتان باشد .
دقت بفرمایید قبل از تعمیر برد پکیج بوتان اول سایر عوامل را بررسی کنید چنانچه سایر بخشها سالم بود و اشکالی نداشت گزینه بعدی مربوط به بردهای الکترونیکی است که عیب‌یابی بردهای الکترونیکی پکیج بوتان کاری تخصصی می‌باشد.

خدمات تعمیرات پکیج تهران بزرگ

جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج
جرقه نزدن پکیج بوتان اگر با چک کردن گاز و کنترل قسمت‌های دیگر رفع نشد اشکال مربوط به برد جرقه زن می‌باشد. بردهای جرقه زن در تمامی مدل‌ها وجود ندارد. در مدل‌هایی از پکیج بوتان که برد جرقه زن وجود ندارد مربوط به برد اصلی می‌باشد.

خاموش شدن پکیج بوتان
خاموش شدن پکیج بوتان علت های مختلفی دارد. دلایلی از قبیل قطعی گاز ورودی، قطعی برق و علت دیگر خرابی برد کنترل پکیج بوتان می‌باشد.

 

منبع بیتا سرویس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۱۷
مهسا محسنی

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۴ ب.ظ

تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به تعمیرکاران ماهر و متخصص تهران سرویس کار بسپارید. ما در تعمیرگاه مجاز خود علاوه بر سرویس و تعمیر پکیج بوتان تمام خدمات تعمیراتی ایران رادیاتور و ایساتیس را نیز بطور کامل ارائه می کنیم.

 

بهترین مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران
مرکز تعمیرات پکیج تهران سرویس کار، سال هاست علاوه بر تعمیرات کولر گازی در زمینه سرویس و تعمیر پکیج دیواری فعالیت داشته و همواره بهترین تعمیرکار پکیج را برای شما ارسال خواهد کرد.

همانطور که می دانید شرکت ایران رادیاتور یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع پکیج می باشد و بطور متناوب محصولات جدیدی را به بازار معرفی می کند. بنابراین لازمه انجام تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکار، بروز بودن اطلاعات وی از سیستم پکیج و نقاط قوت و ضعف دستگاه می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید پروژه های نصب و تعمیرات لوازم خانگی را مشاهده کنید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور بدون تعطیلی در تمام روزهای هفته
تماس با ما
چرا تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به تهران سرویس کار بسپارید
برای اینکه تمام تعمیرات و سرویس پکیج خود را به گروه فنی تهران سرویس کار بسپارید دلایل بسیاری موجود است. از سابقه طولانی تا تعمیرکارن متخصص و با تجربه. در لیستی از علت هایی که شما می بایست تعمیر پکیج ایران ردایاتور خود را به تعمیرکار پکیج ما بسپارید ذکر شده است.

تعمیرکاران حرفه ای پکیج
به جرعت می توانیم بگوییم بهترین تعمیرکاران پکیج در تعمیرگاه تهران سرویسکار مشغول به فعالیت هستند. تعمیرکاران ما بطور منظم در دوره های آموزشی سرویس و تعمیرات پکیج شرکت کرده و با محصولات و متدهای جدید آشنا می شوند. آنها قادر به سرویس و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور می باشند. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با تعمیرکار پکیج تهران سرویس کار تماس بگیرید.

هزینه کم تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تمامی تعمیرکاران ما سال هاست که به شغل تعمیرات پکیج مشغول هستند. تجربه و تبحر در عیب یابی صحیح و تمرکز بر تعمیر و نه تعویض قطعات، موجب می شود تا هزینه های ناشی از تعمیرات پکیج شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. این در حالی است که با سپردن امور تعمیرات پکیج خود به افراد نابلد ممکن است نه تنها رفع اشکال دستگاه صورت نگیرد، بلکه بخش های دیگر نیز آسیب دیده و یا با تشخیص اشتباه و تعویض قطعات مجبور به پرداخت هزینه های اضافی تعویض قطعات دستگاه شوید.

با توجه به آنچه گفته شد اولین و مهم ترین اقدام شما در زمان بروز مشکل در عملکرد پکیج، تماس با یک مرکز معتبر تعمیرات پکیج می باشد. همچنین هزینه و خرابی های ناشی از جابجایی پکیج به تعمیرگاه موجب شد تا ما تکنسین های خود را با هماهنگی قبلی و طبق ساعت و روز پیشنهادی شما به محل اعزام کنیم. ما تمام تعمیرات خود را در محل در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم.

 

دراینجا لازم به ذکر است محاسبه قیمت تعمیر پکیج ایران رادیاتور همگی بر مبنای تعرفه تعمیرات پکیج صورت می گیرد.

تعمیرات پکیج در کمترین زمان ممکن
ما بدلیل داشتن شعب متعدد در سراسر تهران، پس از اعلام درخواست تعمیر از طرف شما، کمتر از ۶۰ دقیقه در محل حاضر خواهیم بود. تجربه و تعداد بالای پروژه های کاری ما ثابت کرده است که در بد ترین حالت کار تعمیرات شما از ۲ ساعت بیشتر طول نخواهید کشید. برای دریافت لیست کامل خدمات پکیج همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان
تیم مشاورین ما در تهران سرویسکار همگی دارای گواهینامه مهارت های فنی هستند. در صورت بروز مشکل در پکیج ایران رادیاتور تنها با یک تماس می توانید مشکل دستگاه خود را مطرح کرده و بطور رایگان از راهنمایی های لازم جهت رفع مشکل بهره مند شوید. 

تلاش ما بر رفع مشکلات پکیج شما بصورت تلفنی و بدون صرف هزینه های زیاد می باشد و طبق آمار درصد زیادی از خرابی های پکیج ایران رادیاتور بصورت تلفنی توسط مشاورین ما بصورت رایگان برطرف شده است. حال اگر پس از انجام مشاوره موفق به رفع ایراد دستگاه نشدید، درخواست اعزام تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور نیز برای شما ثبت می گردد.

ضمانت نامه تعمیر پکیج ایران رادیاتور
ما به منظور اثبات کیفیت خدمات خود و همچنین جلب اطمینان و رضایت مشتریان، در قبال انجام تعمیر پکیج ایران رادیاتور ضمانت تعمیر صادر می کنیم.

مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران و کرج
جهت ثبت درخواست با ما تماس بگیرید
سخن آخر…

تعمیر پکیج ایران رادیاتور را به هرکسی واگذار نکنید
بدلیل حساسیت بالای لوازم احتراق زا مثل پکیج، در صورت عدم کارکرد صحیح دستگاه، به هیچ عنوان بررسی و تعمیر آن را به افراد نابلد و غیر حرفه ای واگذار نکنید. چرا که ممکن است متحمل آسیب های جبران ناپذیری مثل آتش سوزی شوید.

 

اگر قصد فعالیت در حوزه تعمیرات پکیج را دارید، پیشنهاد می کنم مقاله شغل تعمیرات پکیج را مطالعه نمایید.

منبع تهران سرویسکار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۰۴
مهسا محسنی

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۵۷ ب.ظ

مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور پشتیبان سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور با تکیه بر تکنسین‌های و تعمیرکار های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در نزدیکترین تعمیرگاه به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی پکیج ایران رادیاتور و ارائه ضمانت شش ماه خدمات انجام شده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با مرکز تعمیرات پکیج نمایندگی پشتیبان سرویس تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور در تهران

پشتیبان سرویس تعمیرگاه پکیج
 

درباره‌ی ایران رادیاتور iran radiator، شرکت ایران رادیاتور
محصول ایران

ایران رادیاتور بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه میباشد، با همت بیش سه هزار نفر از متخصصان، کارگران و همچنین توزیع کنندگان خوشنام و پشت کار مدیران بهترین تولید کننده داخلی نیز شناخته شده است.

 

راهنمای خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور در تهران
درصورتی‌که پکیج شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی ایران ردیاتور از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایران رادیاتور بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه پکیج پشتیبان سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس پکیج ایران رادیاتور خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

 

پکیج دیواری چگونه کار می‌کند؟
وقتی شیر آب گرم را باز می‌کنید یک سنسور جریان آب را تشخص می‌دهد. جرقه‌زن مشعل را روشن کرده و مبدل حرارتی آب جاری را گرم می‌کند. بعضی پکیج‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که با استفاده از گرمای گاز خروجی آب ورودی را کمی گرم می‌کنند. یک ترموستات میزان گازی که به مشعل می‌رود را کنترل می‌کند تا دمای ار پیش تعیین شده حفظ شود.

شمای پکیج

سیستم کنترل
در قلب بیشتر آبگرم‌کن‌های بدون مخزن (پکیج) یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) قرار دارد. واحد ECU همه کارکردهای آبگرم‌کن شامل کنترل دما، جرقه، جریان گاز و مدولاسیون را کنترل می‌کند. و همچنین مسئول ایمنی می‌باشد، با یک سنسور آتش و قطع کن خودکار گاز که هنگامی که مشکلی وجود دارد عمل می‌کند. نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

شروع کار
وقتی شما شیر آب را هرجای خانه باز می‌کنید، سنسور جریان آب که به ECU متصل است، جریان آب را تشخیص داده و پروسه‌ی گرم کردن آب شروع می‌شود. سنسورهای جدیدتر، حداقل جریان را هم تشخیص می‌دهند. بعضی مدل‌ها دارای فن احتراق هستند که هوا را برای پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین زمان، ECU جریان گاز را باز و جرقه‌زن را روشن می‌کند. جرقه‌زن تا زمانی که سنسور شعله، آتش را تشخیص دهد، جرقه می‌زند. در مواقعی که مشعل در عرض چند ثانیه‌ی کم روشن نشود ECU جریان گاز را برای جلوگیری از انباشتگی ناامن گاز قطع می‌کند.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

گرم کردن آب
مشعل گاز گرما را به مبدل حرارتی در عین عبور آب از آن اعمال می‌کند. به این خاطر که آب از یک مسیر مارپیچی عبور می‌کند، آب بیشترین گرمای ممکن را از دیواره‌های مبدل دریافت می‌کند.

بعضی مدل‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که برای پیش-گرم کردن آب که از گرمای ناشی از گازهای خروجی مشعل استفاده می‌کنند.

این نوع از آبگرم‌کن‌ها جریان پیوسته به عنوان یک مدل «پکیج» شناخته می‌شوند. مزیت آن‌ها بهره‌وری بالای انرژی آنها است، در عین حال دارای قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر هستند. نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کنترل دما
بیشتر پکیج‌ها دارای حداکثر دمای از پیش تنظیم شده در کارخانه هستند. این یک احتیاط ایمنی برای جلوگیری از حوادث است. ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برای مصارف خانگی متداول است.

از آنجایی که جریان و دمای آب آب ورودی می‌تواند متفاوت باشد، ECU میزان گاز مشعل را با کم و زیاد کردن تنظیم و تعدیل می‌کند. این تعدیل میزان گاز و شدت شعله همان چیزی است که دمای آب را ثابت نگه می‌دارد. این کارکرد وابسته به دمای آب ورودی و آب خروجی از مبدل است. نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور

بعضی مدل‌ها دارای کنترلر دمایی هستند که به کاربر اجازه‌ی تنظیم دمای حداقل از پیش تنظیم شده‌ی کارخانه‌ای را می‌دهد. عیب یابی پکیج

این کنترلرها می‌توانند یا روی خود پکیج باشند و یا دورتر از پکیج به صورت باسیم (مثلاً در آشپزخانه، اتاق یا حمام) به آن وصل شده باشند. حتی بعضی‌ها به صورت بی‌سیم بوده و دارای آپ‌های مخصوص که امکان کنترل با گوشی‌های هوشمند را می‌دهد.

کنترل دمای پکیج

منبع تغذیه
برای جرقه زدن فندک، به منظور روشن کردن گاز، واحد پکیج به برق خانه متصل می‌شود. همچنین بعضی پکیج‌ها دارای توربینی هستند که می‌تواند از جریان آب ورودی برق تولید کرده و استفاده کند. حتی بعضی پکیج‌ها از یک باتری استفاده می‌کنند.

پکیج‌های دارای توربین یا باطری نسبت به مدل‌های دیگر این مزیت دارند که در مواقعی که برق قطع باشد می‌توانند کار کنند و شما آب گرم خواهید داشت.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

 

 

ارائه نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تمام مناطق تهران
نمایندگی تعمیر پکیج در نیرو هوایی، پیروزی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران، نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سیدخندان، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، یوسف آباد، عباس آباد، نارمک، هفت‌حوض، رسالت، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو، هنگام، فرجام، دلاوران پونک، صادقیه، جنت آباد، فرحزاد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، ایوانک، جلال آل احمد، شهرک غرب، آزادی، مرزداران، سردار جنگل، دهکده، اوین

نظر شما چیست؟‌

 

منبع پشتیبان سرویس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۵۷
مهسا محسنی

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران یکی از خدمات مورد تقاضای استفاده‌کنندگان از سیستم گرمایشی شرکت ایران رادیاتور هست. شرکت‌ها و افراد مختلفی اقدام به ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شهر تهران کرده‌اند. که هر یک مزایا و معایبی دارند. در این مطلب کوشیده‌ایم بهترین شرکت و تعمیرکاران تعمیر پکیج در تهران را معرفی کنیم.

همچنین منابعی برای آموزش تصویری تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور و... را حضور شما معرفی کنیم.

خوشبختانه خدمات تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در مناطق و محله‌های مختلف تهران بزرگ ارائه می‌شود. و شما هرجای تهران که باشید، می‌توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید. ازجمله؛ خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شرق تهران بزرگ، خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران بزرگ و سایر مناطق تهران.

خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

همچنین این شرکت‌ها تعمیر کلیه مدل‌های پکیج ایران رادیاتور را ارائه می‌کنند. ازجمله؛ سرویس تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff و سیار مدل‌ها.

 

در این مطلب سعی کرده‌ایم به چند سؤال متداول کاربران درباره تعمیرات پکیج در تهران پاسخ بدهیم. ازجمله سوالات زیر:

1-میزان هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور چقدر می‌باشد؟

2-چگونه در تهران تعمیرکار پکیج ماهر و معتبر پیدا کنیم؟

3-مراحل کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور چگونه است؟

4-مراحل کار عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور چگونه است؟

5-آدرس مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شمال تهران کجاست؟

6-آدرس مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران کجاست؟

7-خودآموز آموزش تصویری تعمیر پکیج ایران رادیاتور ...

8-خودآموز فیلم اموزشی تعمیرات پکیج ...

9-خودآموز آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور ...

10- روش سرویس پکیج ایران رادیاتور چگونه است؟

11-صحبت پایانی و نتیجه‌گیری

خدمات پکیج در تهران

 

1-میزان هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور چقدر می‌باشد؟

همواره قیمت نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید دارد. مخصوصاً خرید خدمات تعمیر پکیج در تهران بزرگ. چون ازیک‌طرف خدمات ناملموس هست. و تشخیص تعمیرکار پکیج معتبر و ماهر کمی سخت هست. (البته در ادامه این مطلب ویژگی‌های مهم تعمیرکار پکیج معتبر و ماهر را خواهیم گفت.)

از طرفی هم پیدا کردن قیمت مناسب و منصفانه کمی مشکل است. ازاین‌رو تلاش کرده‌ایم هم مناسب‌ترین قیمت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران را معرفی کنیم. هم اینکه خدمات تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور کیفیت خوبی داشته باشند.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

فاکتورهای مختلفی بر هزینه تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران تأثیر دارد. و هزینه نهایی تعمیرات بر مبنای این موارد تعیین می‌گردد. ازجمله موارد زیر:

1-نوع مدل و برند پکیج دیواری.

2-مدت‌زمان موردنیاز برای انجام کامل تعمیرات و رفع خرابی و مشکلات پکیج.

3-خرابی طوری باشد که پکیج به قطعه جدید نیاز داشته باشد.

4-دیگر خدماتی مانند: تنظیم پکیج ایران رادیاتور ، سرویس پکیج ایران رادیاتور و...

 

البته معمولاً تعمیرکار پکیج دیواری ایران رادیاتور قبل از شروع کار، برآوردی از میران هزینه را به مشتری اعلام می‌کند. و سپس اقدام به انجام تعمیرات می‌کند.

 

[در این قسمت شرکت‌های ارائه‌دهنده منصفانه‌ترین قیمت‌های تعمیرات پکیج را معرفی خواهیم کرد.]

خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

 

2-چگونه تعمیرکار پکیج ماهر و معتبر پیدا کنیم؟

ازجمله دغدغه‌های مهم در هنگام خرابی پکیج دیواری ایران رادیاتور پیدا کردن تعمیر کار پکیج تخصصی ایران رادیاتور معتبر و ماهر هست. تا هم به‌درستی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را انجام دهد. و هم خیالمان از نتیجه کار راحت باشد.

ازجمله مشخصه‌ها و ویژگی‌های یک تعمیرکار پکیج ماهر و مجرب عبارت است از موارد زیر:

  • داشتن تجربه و مهارت لازم و کافی درزمینهٔ تعمیر پکیج ایران رادیاتور مهم‌ترین فاکتور هست. چون تجربه کاری و مهارت در تعمیرات مقدم بر هر آموزش و مدرکی هست.
  • دوره‌های آموزشی تخصصی را گذرانده باشد.
  • دانش و اطلاعات بروز داشته باشد. چون همواره شرکت‌های تولیدکننده پکیج دیواری، مدل‌های جدید تولید می‌کنند. که این مدل‌ها نیز به سرویس و تعمیر نیاز دارند.
  • از ابزارها و تجهیزات بروز و مدرن برای تعمیرات استفاده کند.
  • خوش‌برخورد و خوش‌قول باشد.
  • توسط وب‌سایت و شرکت معتبری معرفی‌شده باشد.
  • هزینه تعمیرات مناسب و منصفانه پیشنهاد بدهد. و تلاش کند هزینه تعمیرات تا حد امکان برای مشتری مقرون‌به‌صرفه باشد.

 

[در این قسمت سعی می‌کنیم تعمیرکاران معتبر و شرکت‌های معتبر را معرفی کنیم.]

تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

 

3-مراحل کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور چگونه است؟

مراحل کار تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور به شرح زیر است:

ابتدا؛ تعمیرکار تخصصی پکیج دیواری ایران رادیاتور وضعیت کلی پکیج را چک می‌کند. و عیب و ایرادات ظاهری آن را بررسی می‌کند. و سپس هزینه تقریبی تعمیرات را اعلام می‌کند.

سپس؛ عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را انجام می‌دهد. و تا کلیه عیب و ایرادهای پکیج را شناسایی کند. به‌عنوان‌مثال، چنانچه قطعه‌ای خراب است. یا نیاز به تعویض و یا تعمیر را دارد را شناسایی می‌کند.

در مرحله سوم؛ نسبت به تعمیر خرابی‌ها و رفع مشکلات پکیج اقدام می‌کند.

و در مرحله پایانی تمام قسمت‌های پکیج را چک کرده و کارکرد پکیج را تست می‌کند. و پکیج را به‌طور سالم به شما تحویل می‌دهد.

 

4-مراحل کار عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور چگونه است؟

عیب یابی پکیج دیواری یکی از مراحل مهم تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران است. چون اگر عیب یابی پکیج به‌درستی و دقیق انجام نشود، ممکن است برخی از ایرادات پکیج دیده نشود تا رفع گردد. و بعدها به‌صورت مشکل جدی‌تر بروز پیدا کند.

برای عیب یابی پکیج ابتدا باید تمام اجزا و قطعات پکیج به‌طور جداگانه چک شود. و عملکرد هر قسمت تست گردد. و هرگونه عیب و ایرادی به‌طور کامل برطرف گردد.

و در پایان، و بعد از تعمیرات نیز تست کلی پکیج انجام شود.

 

 

5-آدرس مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شمال تهران کجاست؟

با توجه به اینکه خرابی پکیج دیواری منزل، مشکلات زیادی به وجود می‌آورد. دسترسی به نزدیک‌ترین تعمیرگاه و یا تعمیر کار پکیج مهم هست.

در این قسمت تعمیرکاران معتبر و حرفه‌ای در شمال تهران را معرفی خواهیم کرد.

 

6-آدرس مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران کجاست؟

در غرب تهران نیز تقاضای زیادی برای تعمیرات انواع پکیج دیواری وجود دارد. تلاش می‌کنیم که بهترین تعمیرکاران غرب تهران را معرفی کنیم.

 

7-خودآموز آموزش تصویری تعمیر پکیج ایران رادیاتور ...

برخی از افراد به دنبال آموزش‌های خودآموز تعمیرات پکیج دیواری هستند. یک نکته مهم دراین‌باره این است که بدون وجود آموزش عملی حرفه‌ای تحت نظر اساتید باتجربه، نمی‌توان تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور را یاد گرفت.

حتی دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور توضیحات کلی درباره راه‌اندازی و نگهداری پکیج دارد. و نمی‌توان با آموزش تصویری و یا دفترچه راهنمای پکیج تعمیرات آن را یاد گرفت.

از منابع آموزش تصویری تعمیر پکیج ایران رادیاتور عبارت‌اند از:

 

 

8-خودآموز فیلم اموزشی تعمیرات پکیج ...

در مورد فیلم اموزشی تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور نیز همین قضیه که در بالا مطرح کردیم صادق است. یادگیری مهارت تعمیر انواع پکیج دیواری باید در مراکز آموزشی معتبر و حرفه‌ای به‌طور عملی انجام گیرد.

از منابع فیلم اموزشی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران عیار تند از:

 

 

9-خودآموز آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور ...

این موضوع نیز از بحث بالا مستثنا نیست. آموزش تعمیرات برد پکیج ایران رادیاتور ، یک آموزش تخصصی‌تر هست. و نیازمند آموزش تخصصی حرفه‌ای می‌باشد.

از منابع آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در تهران عبارت‌اند از:

 

 

10- روش سرویس پکیج ایران رادیاتور چگونه است؟

سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور همانند سایر پکیج‌های دیواری مراحل مختلفی دارد. ازجمله:

  • رسوب گیری پکیج و رادیاتورها
  • اسید شویی مبدل پکیج، رادیاتورها و لوله‌ها.
  • هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • تنظیم پکیج ایران رادیاتور
  • و...

 

 

10-صحبت پایانی و نتیجه‌گیری

برای خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران می‌توانید از تعمیرکاران و شرکت‌های معتبری که خدمتتان معرفی کردیم استفاده کنید.

تا هم از خدمات مقرون‌به‌صرفه و قیمت منصفانه بهره‌مند شوید. و همچنین خدمات باکیفیت و تضمینی دریافت کنید. تا پکیج دیواری منزل شما با بهترین کیفیت تعمیر شود. و همه عیب و ایرادات آن مرتفع شود.

 

سوالات خود را در زیر این مطلب بنویسید. تا کارشناسان ما پاسخ گوی سوالات شما باشند.

 

 

مطالب پیشنهادی:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۳۶
مهسا محسنی

تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

پکیج ایران رادیاتور  جزو پر فروش ترین پکیج دیواری در ایران می باشد. در این قسمت شما می توانید علاوه برقیمت پکیج ایران رادیاتور و مشخصات فنی آن ، دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور را ملاحظه نمایید. پکیج ایران رادیاتور دارای مدلهای مختلف برای محیط هایی با متراژ متفاوت می باشد. تنوع در پکیج ایران رادیاتور باعث گردید تا مشتری انتخاب مناسب تری را داشته باشد. هیدرولیک ست های پکیج ایران رادیاتور از جنس برنج می باشد که به عمر مفید پکیج دیواری می افزاید. پکیج ایران رادیاتور دارای 24 ماه ضمانت می باشد. فروشگاه اینترنتی دمانما نمایندگی پکیج ایران رادیاتور می باشد.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور گرمای خدماتی لذت بخش

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سال‌هاست که به سرویس نگهداری و تعمیر پکیج ایران رادیاتور مشغول است همان‌طور که میدانید ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده پکیج گرمایشی دیواری و زمینی است که از سال ۱۳۵۸ در تهران شروع به کار کرده و هرساله با گسترش دانش خود توانسته است قدم به عرصه‌های جدید بگذارد که توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد به‌نحوی‌که نامی آشنا در صنعت گرمایش بوده که تمامی مردم ایران با آن آشنایی کامل دارند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند که علاوه بر استفاده داخلی بخش گسترده‌ای از این محصولات به خارج از مرزهای ایران صادر می‌شود

قابل‌ذکر است که یکی از رازهای موفقیت ایران رادیاتور ارائه خدمات پس از فروش به محصولات است در تمام دنیا هم اگر ۴۰ درصد توان کاری درزمینهٔ تولید و عرضه لوازم و محصولات شود ۶۰ درصد باقی‌مانده را صرف ارائه خدمات و تعمیرات به محصولات خود می‌کنند و این‌یکی از اصول اصلی کار در بازار پررقابت امروز است

 

خدمات تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران
 

خدمات سرویس پکیج  ایران رادیاتور
آیا باید به تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور اطمینان کرد

تمام کسانی که در اینجا مشغول به تعمیر و نگهداری پکیج ایران رادیاتور هستند از متخصص‌ترین افراد در این زمینه بوده که سال‌هاست کارشان فقط تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور است و هرساله با تولید محصولات جدید این شرکت در دورها آموزشی شرکت کرده و به‌تمامی نقاط ضعف و قوت پکیج گرمایشی ایران رادیاتور آشنایی کامل دارند که در صورت خرابی با اولین بازدید به عیب این دستگاه پی برده و نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد به دلیل اینکه پکیج گرمایشی هم به لحاظ ایمنی و هم ازنظر نیاز خانواده یکی از حساس‌ترین لوازم منزل است به‌هیچ‌عنوان تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور خود را به افراد غیرحرفه‌ای واگذار نکنید زیرا علاوه بر تحمیل کردن هزینه‌های گزاف امکان آسیب رساندن به این دستگاه نیز وجود دارد


نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکاران ایران رادیاتور


زمانی که به هر دلیل اختلالی در نحوه کارکرد پکیج دیواری شما وجود داشته باشد شما می‌توانید با تعمیرگاه مجاز پکیج ایران رادیاتور یا تعمیرکار مرکزی ایران رادیاتور تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با اعزام تعمیرکار به مشکل شما رسیدگی شود با حضور تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در منزل شما ایشان با برسی کلی سیستم حدود عیب موجود را متوجه شده و با شرح آن به شما و میزان هزینه و مراحل انجام کار شمارا در جریان این کار قرار خواهد داد که با توجه به نظر و تصمیم شما این کار انجام خواهد شد یا اینکه به زمانی دیگر موکل می‌شود

 

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور
 

تعمیرگاه مجاز پکیج ایران رادیاتور

آموزش مقدماتی عیب‌یابی و رفع عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی از مهم‌ترین اموری که در استفاده و نگهداری از پکیج ایران رادیاتور باید به آن توجه نمود سرویس و تعمیر به‌موقع پکیج است که از نکات ضروری و قابل‌توجه است شما باید به این نکته توجه کنید صرفه نظر از کیفیت و برند لوازم‌خانگی شما هر وسیله‌ای بعد از مدت‌زمانی خاص نیاز به سرویس و تعمیر پیدا خواهد کرد که در صورت عدم رسیدگی به این امکان آسیب رساندن جدی به افراد و لوازم وجود خواهد داشت

به همین منظور ما در تعمیرگاه مجاز پکیج ایران رادیاتور با استفاده از همکاران و کارشناسان آموزش‌هایی را آماده کرده‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به آن به‌تنهایی نسبت به سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور خود اقدام نمایید

در اینجا به برخی از مشکلاتی که ممکن است برای هر دستگاهی به وجود آید اشلاره میکنیم

آیا در تابستان شیرهای رفت‌وبرگشت باید بسته باشد؟

    خیر، فقط شیر رفت بسته شود.

هواگیری رادیاتورها به چه روشی است؟

    درصورتی‌که سیستم شوفاژ شما مدار بسته باشد (پکیج دیواری):
    ابتدا دستگاه گرمایش مرکزی (پکیج دیواری) را خاموش می‌کنیم و سپس بعد از گذشت چند دقیقه تک‌به‌تک و از طریق پیچ‌های هواگیری که در انتهای هر رادیاتور است، عمل هواگیری را انجام می دهیم و در نهایت فشار دستگاه را از طریق شیر پر کن تعبیه شده در قسمت پایین آن بین ۱٫۵ bar تا ۱٫۷ bar تنظیم و دستگاه را روشن می کنیم.
    ۲- در صورتیکه سیستم شوفاژ شما مدار باز باشد (موتورخانه مرکزی):
 

 

 

 

سرویس پکیج ایران رادیاتور
سرویس پکیج ایران رادیاتور
 


   ابتدا پمپ سیرکولاسیون مدار شوفاژ (واقع در موتورخانه) را خاموش می کنیم و سپس بعد از گذشت چند دقیقه اقدام به هواگیری رادیاتورها از طریق پیچ یا شیر هواگیری که در انتهای هر رادیاتور تعبیه شده است می نماییم. در نهایت پمپ سیرکولاسیون را مجدداً روشن می کنیم.

زمانی که پکیج دیواری ایران رادیاتور را روشن می‌کنیم صدایی شبیه انفجار کوچکی از داخل کابین آن به گوش می‌رسد

    خراب شدن یا تنظیم نبودن دودکش پکیج
    عدم هماهنگی و تنظیم فشار گاز شهری
    کم شدن قدرت جرقه زن به دلایل زیر

    کن شدن ولتاژ بر ق شهری
    خرابی یا ضعیف شدن ترانس
    برق‌دزدی یا اتصالی برق
    خراب شد ن با از بین رفتن الکترود جرقه زن
    مسدود شدن سوراخ‌های مشعل در اطراف جرقه زن

 

تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور
تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور چه خدماتی را به محصولات خود ارائه میکند

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور وظیفه دارد به‌تمامی مشتریانی که پکیج دیواری خود از نمایندگی رسمی پکیج ایران رادیاتور خریداری کرده‌اند به مدت مشخصی که در برگه گارانتی آن‌ها قیدشده است خدمات رایگان یا اصطلاحاً خدمات پس از فروش ارائه دهد پس اگر دستگاه شما دارای گارانتی بوده و در استفاده از آن با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور یا تعمیرگاه مرکزی ایران رادیاتور از آن خدمات بهره‌مند شوید چون ما نمایندگی رسمی پکیج ایران رادیاتور نیستیم ولی اگر به هر دلیل مدت‌زمان گارانتی شما به پایان رسیده است می‌بایست با نزدیک‌ترین تعمیرگاه پکیج ایران رادیاتور که شماره آن‌ها در پایین همین صفحه موجود است تماس گرفته تا به‌صورت کاملاً تخصصی مشکل راحل کرده و دستگاه پکیج شمارا برای استفاده مجدد آماده کنند.

تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور

 

منبع تعمیرات 24

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۲۳
مهسا محسنی

تعمییر پکیج ایران رادیاتور

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

 

شرح عیب:ترمیستور مدار آب گرم مصرفی اشکال دارد)مدار آن باز است

1.ترمیستور آب گرم مصرفی)بصورت فشنگی و مستغرق و پیچ شده در قسمت هیدرولیک سمت چپ وخروجی آب

گرم دستگاه قرار دارد با بدنه ی برنجی و انتهای پلاستیکی به رنگهای قرمز،آبی و مشکی ؛که جفت سیم زرد رنگ

به آن وصل شده ،قابل تشخیص می باشد(خراب است .همچنین ممکن است فیش سیم متصل به ان از جای خود

خارج شده باشد<<<از وصل بودن سیم متصل به آن اطمینان حاصل شود ودر صورت خراب بودن ترمیستور،

توسط سرویسکار مجاز تعویض گردد

2. برد الکترونیک یا درخت سیم معیوب


عیب یابی پکیج ایران

خدمات تعمیرات پکیج در تهران

عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور


شرح عیب:فن کار می کند اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع می باشد

*اگر این عیب گاهی صورت می گیرد ودر هر شبانه روز ممکن است به تعداد دفعات اندکی این عیب پیش آید و در

یک بازه ی زمانی اصلا اتفاق نیفتد و هنگام ایجاد کد خطا با ریستارت کردن مشکل حل شود؛مسلما برد الکترونیک

دستگاه خراب است و نسبت به تعمیر یا تعویض آن توسط سرویسکار مجاز باید اقدام شود درغیر اینصورت باید

با توجه نکاتی که گفته می شود بررسی ،تشخیص و تعمیر شود

الف(فن روشن نمی شود:

1.اگر فن دستگاه روشن نمی شود و نمی چرخد ابتدا باید فن دستگاه از نظر گیرپاژ بودن،به سختی چرخیدن ویا

گرفتگی در پره های آن و عدم وجود مانع بین پروانه های آن جهت چرخش بصورت کاملا روان اطمینان حاصل

کرد.

2.اگر باوجود روان بودن فن و اینکه برق از طرف برد الکترونیک جهت روشن شدن فن به آن می رسد بنابراین

فن دستگاه سوخته است ودر این مورد و نیز در صورتی که فن روان نباشد و نتوان آنرا با روانکاری اصلاح کرد باید

فن تعویض شود

3.در برخی موارد ممکن است سوکت یا فیش متصل کننده ی کابل تامین برق از طرف برد الکترونیک و کابل تغذیه

ی فن قطع باشد که باید محل اتصال این دو را بررسی و در صورت نیاز اصلاح کنیم

4. اگر از طرف برد الکترونیک هیچ جریانی جهت روشن شدن فن صادر نشود بنابراین برد الکترونیک معیوب است

و باید توسط سرویسکار تعمیر یا تعویض گردد

ب(فن روشن می شود:

1. ابتدا ونتوری فن و شیلنگ متصل به آن از لحاظ تمیز بودن ،عدم گرفتگی و وصل بودن شیلنگ مورد بررسی قرار

می گیرد در برخی موارد شیلنگ از جای خود خارج شده و یا مسیر شیلنگ ویا ونتوری مسدود شده اند

2.اگر ونتوری و شیلنگ سالم باشند ایراد از پرشر سوییچ هوا می باشد این قطعه توسط شیلنگ سیلیکونی به فن

و توسط دو عدد فیش معمولا سیاه رنگ با برد الکترونیک دستگاه در ارتباط می باشد}ابتدا شیلنگ سیلیکونی را از

وسط نصف کرده و بصورت ضربدری)از خروجی بالای فن به خروجی پایین پرشر هوا و از خروجی پایین فن به

خروجی بالای پرشر (وصل کرده )در بعضی مدل ها این اتصال شیلنگ ها بین ونتوری فن و پرشر باید بصورت

موازی انجام گیرد( ودستگاه را ریستارت می کنیم در نهایت اگر باز هم مشکل حل نشد پرشر سوییچ هوا خراب

بوده و باید توسط سرویسکار مجاز تعویض گردد

*در مدل های L36FF&L28FF بعلت تفاوت در نوع فن امکان دوشیلنگه کردن وجود ندارد


عیب یابی پکیج ایران رادیاتور 

1.بارسیدن دمای آب مدار گرمایش به 7 درجه سانتیگراد پمپ فعال می شودو از راکد ماندن آب و یخ -

زدگی اب داخل مدار محافظت می کند .اگر دمای آب به 4 درجه و کمتر کاهش یابد آنگاه مشعل هم روشن شده و

 درجه حرارت اب داخل مدار گرمایش را به سطح ایمن یعنی 25 درجه سانتیگراد می رساند

2.سنسور مدار شوفاژ و یا برد الکترونیک خراب است )دمای آب بالاتر از 7 درجه بوده و چراغ های چشمک

زن یکی از این دو عیب را اعلام میکند (<<<ترمیستور مدار گرمایش و یا برد الکترونیک خراب است و باید توسط

سرویسکار مجاز تعویض گردد

*در پکیج های دیجیتال هنگامیکه سیستم ضد یخ زدگی فعال می شود نمایشگر پانل علامت AF را نشان می دهد

*در مدت زمان عمل ضد یخ زدگی درخواستی برای آب گرم مصرفی یا گرمایش برآورده نمی شود

 

منبع: تعمیر 24

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۱۹
مهسا محسنی

تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ب.ظ

تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی به صورت کاملاً تخصصی توسط مجموعه تهران تهویه

سرویس و تعمیر پکیج توسط تعمیرکاران دوره دیده و مجرب و ماهر به دستگاه‌ ایران رادیاتور

سرویسکاران و تعمیرکاران آماده انجام کلیه خدمات مورد نیاز پکیج ایران رادیاتور در تهران میباشند

اعزام سرویسکار جهت انجام خدمات پکیج در کمتر از یک ساعت

اعزام فوری تعمیرکار توسط مجموعه تعمیرکاران

به پکیج خود مسلط شوید و خودتان عیوب معمولی را برطرف کنید

اگر پکیج ایراد اساسی داشت یا زمان سرویس کامل آن شده بود

با ما تماس بگیرید

 

ارور های پکیج ایران رادیاتور و دلیل بروز ارور

ارور  ۴۰ ۳۰  ====== برد الکترونیک معیوب است

ارور ۸۰ =========  ترموستات حد قطع شده ( عمل کرده )

ارور ۷۰ ========= گرم شدن بیش از حد پکیج ( مبدل بیش از ۱۰۵ کلاهک تعدیل بیش از ۸۵ )

ارور ۷۰ ۸۰ ======= سنسور یون شعله را تشخیص نداده

ارور ۶۰ ۸۰ ======= یخ زدایی با پمپ در حین کار

ارور ۶۰ ۷۰ ======= یخ زدایی با مشعل در حین کار

ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ ===== اشکال ترموستات آبگرم مصرفی ( ایجاد اتصال کوتاه در ان تی سی آبگرم مصرفی )

ارور ۵۰ ۶۰ ======= اشکال ترموستات شوفاژ (  ایجاد اتصال کوتاه در ان تی سی شوفاژ )

ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ ===== ترموستات حد قطع کرده ولی دمای خوانده شده ی ترموستات نرمال است

ارور ۴۰ ۷۰ ======= پرشر سوئیچ اب در حالت قطع میباشند مدار ان باز شده

ارور ۴۰ ۸۰ ======= احتمال نشت دود به داخل محیط ترموستات دودکش  قطع است ( این ارور برای پکیج های بدون فن است )

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ===== پرشر هوا باز است اما فن کار میکند

ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰ ===== پرشر هوا بسته است اما فن کار نمی کند

دلیل ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰

ارور  ۴۰ ۷۰ ۸۰  معمولاً با انجام اسید شویی مبدل اصلی یا مدل ثانویه حل حل میشود در غیر این صورت باید ترموستات حد را عوض کرد

این ارور درمواردی با تنظیم ارتفاع شعله رفع میشود و انجا عمل اسید شویی لازم الاجراست

تنظیم ارتفاع شعله توسط شیر ماژوله ی روی شیر گاز تووسط پیچ گوشتی و آچار ۱۲ انجام میشود

 دلیل ارور ۵۰ ۶۰

ارور ۵۰ ۶۰ این ارور بسیار پر تکرار بوده زیرا در صورت معیوب بودن ترموستات شوفاژ پکیج روشن نمی شود و کاملاً از کار می افتد

دلیل ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰  و  ۴۰ ۶۰ ۸۰

قالب ترین ارور ها در انواع مدل ایران رادیاتور ارورهای ۴۰ ۶۰ ۸۰و ۴۰ ۶۰ ۷۰ می باشند

 میدانید که پرشر هوا در دو نوبت توسط برد کنترل چک می‌شود

۱ قبل از روشن شدن فن  ( کنترل می شود که پرشر هوا مدار آن باز باشد )

۲ بعد از روشن شدن فن ( کنترل می شود که پرشر هوا مدارش بسته شده باشد )

این دو ارور یکی از سه دلیل زیر را دارد

خرابی پرشر هوا

مسدود بودن شلنگ  آنتی کندانس یا دودکش

آب شدن رابط پلاستیکی متصل به فن

معیوب بودن برد کنترل

برای شرح مشکل در قسمت ارسال دیدگاه لطفاً

۱_ نوع پکیج

۲_اینکه مود آب مصرفی کار نمیکند یا مود شوفاژ ها کار نمیکند

۳_ اینکه پکیج به کدام مرحله می‌رسد (مثلا با باز کردن آب مصرفی  فن پکیج روشن نمیشود یا صدای جرقه را نمیشنویید )

شرح دهید

✔️⁩هشت نکته ی طلایی زیر را بخوانید⁦✔️⁩

آموزش رفع آبدهی پکیج   <= این پست را بخوانید

۱_  ابتدا فشار مانومتر روی پکیج را بررسی کنید که باید بین ۱ تا ۱.۵ باشد 

تنظیم فشار پکیج     <= این پست را بخوانید

۲_ از وجود برق در پیریزی که پکیج به ان متصل است مطمئن شوید

۳_ اگر شوفاژ ها در یک قسمت داغ و در قسمتی دیگر سرد هستند 

شوفاز ها را هواگیری کنید    <= این پست را بخوانید

هواگیر از طریق شوفاز ها انجام میشود ,  در سمت مخالف شیر رادیاتور شیری وجود دارد

آنرا با پیچ گوشتی دو سو یا آچار مخصوص هواگیری باز کنید  تا آنجایی که فقط آب بدون هوا از رادیاتور خارج شود

اینکار را با تمام شوفاژ ها انجام دهید

۴_ بعد از هواگیری معمولا فشار پکیج پایین میاید و شیر پر کن را باز کنید تا فشار بین یک تا یک ونیم برسد سپس شیر پر کن را ببندید

۵_مدام فشار پکیج کم میشود یا خود به خود بالا میرود    <= این مطلب را بخوانید

۶_ مدام آب پکیج سرد و گرم میشود

دلیل سرد و گرم شدن آب پکیج   <= این مطلب را بخوانید

همچنین میتواند دلایل زیر باعث این مشکل باشد

نیاز پکیج به سرویس و اسید شویی
نیاز به تنظیم ارتفاع شعله
کم و زیاد شدن فشار اب و که معمولا به خاطر خرابی پمپ ساختمان است
کم شدن فشار شیر های آب ساختمان
برای رفع این مشکل سری های صافی شیر ها را تمیز کنید
نیم سوز شدن پمپ پکیج
مشکل خرابی یا گیر در فلو سنسور پکیج

معیوب بودن ترموستات شوفار یا ان تی سی مصرفی و تشخیص نادرست دمای آب

توجه کنید در  هیچگاه دمای شوفاژ را از روی پکیج تا آخر بالا نیرید

۷_ رادیاتور ها گرم نمیشوند <= این پست را بخوانید

تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی

تلفن تماس ثبت سفارش                        ۰۹۱۲۲۸۰۵۵۶۴

تلفن دفتر مرکزی                         ۳۶ ۵۷ ۹۸ ۸۸ _ ۰۲۱ 

تعمیرکار برای انجام تعمیر پکیج تمامی ابزار آلات و قطعات مورد نیاز را به همراه خود دارند

به همراه داشتن قطعات و ابزار آلات مورد نیاز برای سرویس کار موجب انجام تعمیر به صورت فوری در محل می شود

تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی
ذلایل پکیج انفجاری روشن شدن پکیج اینجا بخوانید

دلیل سرد گرم شدن اب پکیج شوفاژ دیواری چیست؟ اینجا بخوانید

نحوه ی اسید شویی پکیج اینجا بخوانید

ارور پکیج ایران رادیاتور مدل ام ایی بی  اینجا بخوانید

آسیب رسیدن به مبدل اصلی پکیج اینجا ببینید

تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی

 

برتری تهران تهویه

استفاده از قطعات ایتالیایی ایران رادیاتور برای تعمیرات پکیج

ضمانت کتبی تعمیر تا شش ماه(در صورت انجام سرویس کامل)

 ضمانت کتبی قطعات تعویض شده ( قطعات قابل ضمانت )

بسیار خوش قول و حضور به موقع در محل

انجام تمام مراحل تعمیر در حضور مشتری

آموزش نکات اولیه برای آشنایی کامل با دستگاه

تهرانان تهویه رفع عیوب اولیه و ساده را به مشتریان خود آموزش می دهد

پشتیبانی حضوری و تلفنی تا شیش ماه

تمام سرویس کاران با مدارک فنی و تجربه

اسید شویی مبدل اصلی و ثانویه با پمپ مخصوص و اسید دیسکلر ۳۳ درصد در محل

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی

انجام تعمیر پکیج شبانه روزی ایران رادیاتور در ساعات پایانی روز و بعضاً نیمه شب

به منظور راحتی مشتریان شاغل و پر مشغله که در طول روز امکان حضور در منزل را ندارند فراهم شده

سرویس پکیج ایران رادیاتور شامل

رفع سر و صدای پکیج

بهبود گرمایش شوفاژ ها

بهبود گرمایش آبگرم مصرفی

رفع سر صدای فن

انجام اسید شویی

تعویض ترموستات ها

سرویس پرشر  آب و هوا

رفع آپدهی پکیج

سرویس شیر اطمینان سه بار

سرویس شیر پرکن

تعویض اورینگ های پکیج ایران رادیاتور

سرویس جرقه زن و یون تشخیص شعله

بررسی خروج محصولات احتراق با بررسی دودکش

سرویس فلوسوئیچ یا فلومتر برای تشخیص باز شدن آب توسط پکیج

تنظیم شیر ماژوله یا شیر برقی گاز برای تنظیم ارتفاع شده

تنظیم ارتفاع شعله برای جلوگیری از سوختن مبدل اصلی و و افزایش عمر مبدل

سرویس و تنظیم باد منبع انبساط

رفع گریپاژ و روانکاری پمپ پکیج

رفع گرفتگی لوله بای پس

رفع آبدهی کیت شیر سه راه برای جلوگیری از سوختن شیر برقی

سرویس مانومتر پکیج برای درست نشان دادن فشار آب داخل دستگاه

تعمیرکار ایران رادیاتور شبانه روزی
تلفن ثبت درخواست تعمیر پکیج             ۰۹۱۲۲۸۰۵۵۶۴

دفتر مرکزی شمال تهران                   ۳۶ ۵۷ ۹۸ ۸۸ _ ۰۲۱ 

 خدمات تعمیر پکیج سرویس رفع نشتی اسید شویی در تهران تهویه به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعت انجام میپذیرد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور  به صورت ۲۴ ساعته اعزام سرویسکار از زمان تماس در کمتر از یک ساعت

سرویس و رفع عیب توسط تعمیرکاران و سرویسکاران ماهر و دوره دیده انجام میشود

ارائه ی خدمات شبانه در صورت توان توسط مدیر تهران تهویه مهندس میرعرب انجام میشود

سرویس پکیج اسید شویی پکیج رفع عیب پکیج تماماً در محل انجام شده و به هیچ وجه پکیج شما جا به جا نخواهد شد

خدمات ، تعمیرات ، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در انواع مدل های موجود

پکیج ایران رادیاتور در ۷ مدل ام  ایی بی ، اکو  ، ال ، کا  و بی ام  در خانه ها موجود هستند   M , L , B , E , BM , K  , Eco

اسید شویی و تعمیر پکیج ایران رادیاتورشبانه روزی انواع مدل

 مجموعه ی تهران تهویه فعالیت خودرو از ده سال پیش با جذب تعمیرکاران و سرویسکاران  مجرب و تعلیم دیده آغاز کرده

تملم سرویسکاران از آزمون های  مختلفی را برای پیوستن به گروه تعمیرات ما گذرانده اند  و موفق به اخذ مدارکمعتبر شده آمد  آغاز کرده

 تعمیرکار ایران رادیاتور
با هزینه معقول

تعمیرات با ضمانت

ضمانت کتبی قطعات تا شش ماه

سرویس توسط افراد با تجربه

قطعات ۱۰۰% اصلی

تعمیرات بدون جابجایی

خوش قول و حضور به موقع

سرویس پکیج ایران رادیاتور تمامی مدل ها

انواع مدلهای پکیج ایران رادیاتور

L24ff _ M24ff _ Bm _E24ff _eco _ k

پکیج ها به دو نوع زمینی و دیواری تقسیم می شوند

تهران تهویه تعمیرات پکیج های زمینی را نیزمیپذیرد

سرویس پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی
 سرویس پکیج فقط بررسی قطعات خراب نیست

سرویس پکیج یعنی پکیج به کار کرد اولیه و  نرمال خود برگردد

با سرویس قطعات سبب جلوگیری از معیوب شدن قطعات در آستانه ی معیوبی

تعمیر پکیج نیازمند دوره های علمی  بوده و در کنار آن تجربه نیز اهمیت دارد

هیچ گاه یک تعمیرکار پکیج فقط به واسطه ی تجربه نمیتواند سرویس درستی انجام دهد

تحصیلات آکادمیک  مثل تحصیلات دانشگاهی در رشته های مرتبط با تعمیرات مثل شاخه های رشته مکانیک

تحصیلات آکادمیک در مرحله بعد مثله دوره های آموزشی تخصصی تعمیر پکیج

تعمیرکار ارشد  تهران تهویه از آموزش گران برتر تهران میباشند

سرویس  پکیج ایران رادیاتور تمام  تهران

تهران تهویه به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات سرویس پکیج ایران رادیاتور تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی اسید شویی پکیج ایران رادیاتور و انواع خدمات پکیج ایران رادیاتور انجام میدهد

اجرت و حق سرویس تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران تهویه طبق لیست اتحادیه می باشد

کلیه خدمات سرویس پکیج اسید شویی پکیج و تعمیر پکیج ایران رادیاتور شمال تهران به صورت فوری و تماماً در محل انجام می پذیرد

انجام تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محل باعث صرفه جویی در وقت و انجام فوری کار در کمتر از یک ساعت می‌شود

ارور    راه کار رفع عیب
۴۰۶۰۸۰    کنترل پرشر هوا ، ضربه روی رله برد
۴۰۶۰۷۰    بررسی مسیر دودکش ، تست پرشر هوا
۵۰۶۰    سنسور شوفاژ را جایگزین کنید
۴۰۷۰۸۰    مبدل اسید شویی شود ، شعله تنظیم شود

 

منبع تهران تهویه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۱۱
مهسا محسنی

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

پکیج دیواری ایران رادیاتور سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است  و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که  هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری ایران رادیاتور را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور انتخاب یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور متخصص مهم ترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج شما, حدود ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج به کار برده شده است که درتعمیر پکیج, باید این قطعات بررسی شوند.

البته متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور , خرابی پکیج شما ممکن است به راحتی توسط او تشخیص داده شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور برای انواع برندهای پکیج, به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال تعمیر پکیج ایران رادیاتور متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بوش است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای, بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور از دانش روز دنیا جهت عیب یابی پکیج های مختلف  برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
در این مرکز کلیه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

مهم نیست پکیج دیواری خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای و باتجربه ما خدمات پکیج ایران رادیاتور را برای تمامی مدل ها ارائه می دهند.

تعمیر پکیج
تعمیر پکیج ایران رادیاتور
نصب پکیج
نصب پکیج ایران رادیاتور
سرویس پکیج ال جی
سرویس پکیج ایران رادیاتور
عیب یابی پکیج ال جی
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور
نصب کولر گازی
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر داکت اسپیلت
تعمیر داکت اسپیلت ایران رادیاتور
به متخصصین ما برای سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور اعتماد کنید
مهم نیست پکیج ایران رادیاتور خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما نصب پکیج ایران رادیاتور ، رسوبزدایی ایران رادیاتور و سرویس پکیج ایران رادیاتور و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

فدک تهویه یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز پکیج ایران رادیاتور در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد

تماس با ما
                                                        
ثبت سفارش آنلاین

تعمیرکار کولر گازی
تعمیرکار کولر گازی

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور متخصص و متبحر
 

مجموعه فدک تهویه تشکیل شده است از تیمی از متخصص ترین تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور که هر کدام دارای علم به روز در زمینه سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور می باشند همچنان دارای سالها تجربه کاری درخشان می باشند به طوری که تعمیرکاران فدک تهویه مناسب ترین گزینه برای انجام کلیه خدمات سرویس و تعمیر پکیج دیواری شما می باشد

ما سال‌هاست که همکاری با بسیاری از بهترین تعمیرکاران پکیج دیواری را آغاز کرده‌ایم و توانسته‌ایم با ایجاد یک شبکه تعمیراتی گسترده متشکل از بهترین کارشناسان و تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران بهترین خدمات را ارائه دهیم.

تعمیر کولر گازی در تهران
تعمیر کولر گازی در تهران

انجام سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران
 

یکی از ویژگی انحصاری مجموعه فدک تهویه ارائه کلیه خدمات نصب ، رسوبزدایی ، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران  می باشد که بدین صورت مشتریان مورد نظر در کمترین زمان ممکن به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند و در گرمای شدید تابستان نمانند و تعمیرکار بتواند هرچه سریع تر خود را به محل مورد نظر شما برساند بنابراین کلیه خدمات پکیج ایران رادیاتور در کلیه مناطق تهران توسط گروه فنی فدک تهویه ارائه می شود

خدمات سریع
فدک تهویه دارای شعبات مختلف در سراسر تهران و مناطق مختلف  میباشد بنابراین خدمات درخواستی شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود تا شما در گرمای تابستان نمانید

هزینه منصفانه
تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعیین زمان توسط شما
در این مجموعه شما خودتان می توانید زمان مراجعه را با سرویسکار هماهنگ کنید . سرویسکاران گروه فدک تهویه بعد از ثبت ادرس با شما تماس گرفته و زمان را با شما هماهنگ می کنند

تعمیرات فوق تخصصی
کلیه تعمیرکاران این مجموعه در انجام کلیه خدمات سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارای تخصص و مهارت کافی می باشند . آنها دارای تخصص و مهارت کافی در زمینه عیب یابی و رفع عیوب می باشند

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج دیواری
تعمیر پکیج دیواری

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان  به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری ایران رادیاتور شما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج ایران رادیاتور به‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

اما با تمام وجود این تفاسیر گاهی مشکلاتی برای پکج دیواری شما پیش می آید که شما به تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور نیاز پیدا خواهید کرد. و در سطح شهر به دنبال یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور متخصص می گردید

شما هم می دانید که تعمیرکار پکیج دیواری در تهران بسیار فراوان می باشد و خب نمی توان تشخیص داد که آنها چند سال دارای سابقه کاری بوده و یا کار خود را به خوبی بلد هستند؟ می توانند دقیق عیب یابی کنند؟ این سوالات بخشی از مهم ترین نکاتی می باشد که مشتری به آن فکر می کند

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار پکیج  غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای پکیج ایران رادیاتور شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

و باید بگوییم این مرکز مجاز با داشتن سال ها تجربه و استخدام تعمیرکار شوفاژ در حال حاضر رتبه یک را در بین منطقه دارد و همین امر باعث شده است که تجربیات فنی کاران ما برای تعمیرات پکیج دیواری در تهران زیاد شود و تا به امروز که هرکدام از آنها دارای بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در این مرکز می باشند حتی بدون یک نا رضایتی و یا شکایت کار مشتریان را به خوبی به پایان رسانده اند. این فنی کاران دارای مجوز های قانونی بوده و حتی از مدرک معتبر نیز برای فعالیت خود از فنی و حرفه ای کشور دارا می باشند! ما منتظر اعتماد شماییم! با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید:  مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج در سردار جنگل
تعمیر پکیج ایران رادیاتور بصرفه است یا خرید پکیج ایران رادیاتور؟
روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج ایران رادیاتور ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج ایران رادیاتور به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص فدک تهویه قادر به ارائه انواع تعمیراتپپکیج دیواری ایران رادیاتور هستند. بنابراین امکان تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض پکیج دیواری و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

تماس با ما
                                                        
ثبت سفارش آنلاین

دلیل اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز پکیج ایران رادیاتور 
معمولا هر سازمان یا شرکتی دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود نسبت به دیگران دارای برتری های باشد. فدک تهویه نیز دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده که مشتریان زیادی به ما اعتماد کرده اند و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را به ما بسپارند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور وجود دانش در کنار و همراه تجربه درخشان تعمیرکاران این مجموعه می باشد.حضور تعمیرکاران مجرب و متخصص در سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و باعث آن شده است که ما مورد اعتماد خیلی از مشتریان خود باشیم. این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن در تهران خدمات رسانی انجام شود تا شما در گرمای شدید تابستان نمانید به همین دلیل مجموعه های مختلفی را در سطح شهر مستقر کرده است که شما می توانید با آنها تماس گرفته و زمان مراجعه انها را شما خودتان تعیین کنید تا هماهنگی های لازم به عمل اید و در کمترین زمان ممکن به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم

یکی از مهم‌ترین دلایل اعتماد مشتریان به مرکز مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور برآورده شدن نیاز آن‌ها به صورت کامل است. به گونه ای که تعمیرکاران در ابتدا نیازهای مشتریان را شناسایی می‌کنند و سپس نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌نمایند.

بنابراین در صورتی که مشتری نیاز به نصب پکیج ایران رادیاتور داشته باشد یا سرویس پکیج  ایران رادیاتور و رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور آن را درخواست کند. تعمیرکاران نیازسنجی امکانات اولیه را انجام می‌دهند و زمان ارائه خدمات مورد نظر به مشتری را تخمین می‌زنند. این امر سبب می‌شود که مشتری بتواند خدمات مورد نیازش را در اسرع وقت دریافت کند و بعد از انجام سرویس و تعمیرات با خیال راحت از پکیج استفاده کند.

 فدک تهویه با توجه به نیاز شما عزیزان به تعمیر پکیج ایران رادیاتور در صدد تاسیس مراکز معتبر تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر سطح شهر برآمد تا همواره پشتیبان شما باشد. در صورتی که دارای برگه ضمانت نامه می باشد شما می توانید از نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور درخواست کمک نماییید. اما اگر به هر دلیلی به برگه ضمانت نامه دسترسی ندارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خود را به شما برسانیم.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج ایران رادیاتور
سرویس پکیج دیواری
سرویس پکیج دیواری

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس پکیج ایران رادیاتور را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از خراب یا آسیب جدی به پکیج دیواری به رسوبزدایی و سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور بپردازید

رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور  و سرویس پکیج ایران رادیاتور از جمله اقدامات مهم و ضروری هستند که پیش از کار افتادن کامل پکیج باید به فکر آن باشید. اگر افت فشار آب گرم را احساس کردید یا زمان زیادی برای گرم شدن آب نیاز می شود ، حتما به رسوب زدایی پکیج و سرویس پکیج ایران رادیاتور نیاز دارید. رسوب زدایی  باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و نمی توان آن را به افراد بی تجربه سپرد. زیرا اگر جرم گیری پکیج به درستی انجام نشود ، باعث گرفتگی و حرکت رسوب به قسمت های دیگر می شود و مجبور می شوید یک بار دیگر هزینه رسوب زدایی پکیج را بپردازید!رسوب زدایی پکیج ( رسوب گیری پکیج )  را پشت گوش نیندازید ، زیرا حتی ممکن است پکیج و شوفاژ ها را کاملا از کار بیندازد

فواید رسوب زدایی و سرویس پکیج ایران رادیاتور
با انجام سرویس پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده ایم.
با سرویس پکیج در صورت وجود عیب درونی در دستگاه متوجه آن شده و با باز کردن دستگاه آن را شناسایی می کنیم، برای آشنایی با تعمیر می توانید به مقاله آموزش تعمیر پکیج رجوع کنید.
با صرف هزینه اندک به منظور سرویس های دوره ای از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می کنیم.
پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می کنیم.
در سرویس و رسوب زدایی پکیج با تمیز کردن دستگاه آن را جرم گیری کرده و ظاهر پکیج زیبا می شود.
از کجا بفهمیم که به رسوب زدایی پکیج نیاز است ؟
در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر مواجه شدید باید به سرعت برای رسوب زدایی پکیج اقدام کنید و با خدمات از ما تماس بگیرید :

فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است
پکیج روشن می شود اما آب به خوبی گرم نمی شود
مدت زمان زیادی طول می شد که آب گرم شود
شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند
زمانی که پکیج روشن می شود ، صدای تق تق می دهد
فشار و بار سنج پکیج بی دلیل بالا می رود
در پکیج ایران رادیاتور ارور شماره ۷۰ روشن می شود
سرویس پکیج ایران رادیاتور هر چند وقت باید انجام شود؟
سرویس کامل: در این نوع سرویس پکیج ایران رادیاتور تمامی قطعات مورد بازبینی قرار می گیرند و بررسی می شوند، در این نوع دستگاه به طور کامل سرویس می شود، اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب زدایی پکیج می گذرد بهتر است این نوع سرویس را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب در کارایی آن برسید.

سرویس دوره ای: این سرویس پکیج ایران رادیاتور عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد، بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید، ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و اطلاعات خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید.

حتما بخوانید:  مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج مرکوری MERCURY
هزینه رسوب زدایی وسرویس پکیج ایران رادیاتور
این که میزان رسوبات و جرم های در پکیج چقدر سخت است در هزینه رسوب زدایی و سرویس پکیج ایران رادیاتور تاثیر می گذارد. بعضی مواقع با یک اسید شویی پکیج ساده کار شما راه می افتد اما گاهی رسوب گیری پکیج پیچیده و سخت خواهد بود در نتیجه زحمت فرد سرویس کار بیشتر خواهد بود.

همه ی موارد بالا به صورت کامل توسط گروه فنی فدک تهویه با کیفیت عالی و بهترین قیمت ها  انجام می شود و همچنین آموزش نحوه سرویس آنها برای شما در سایت قرار داده شده است.

تماس با ما
                                                        
ثبت سفارش آنلاین

ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز تعمیرگاه مجاز پکیج ایران رادیاتور
دلیل این که مشتریان تعمیرگاه مجاز را به عنوان بهترین مرکز مجاز سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور جهت گرفتن خدمات در نظر گرفته­ اند به دلیل ویژگی‌های متمایز و منحصر به فرد این مرکز است.

کارشناسان فنی این مرکز از گواهینامه معتبر جهت ارائه خدمات سرویس پکیج ایران رادیاتور، عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور برخوردار هستند. بنابراین به راحتی تمام ایرادات دستگاه مورد نظر را شناسایی کرده و برطرف می‌کنند.
اگر به گوشی تلفن دسترسی ندارید امکان ثبت سفارش از طریق فرم آنلاین موجود در صفحه برای مشتریان فراهم شده است. همچنین می‌توانید از طریق ارسال ایمیل خدمات مورد نظرتان را از تعمیرگاه مجاز دریافت کنید.
رضایت مشتری در رأس خواسته‌های این مرکز است و تمام تلاش خود را می‌کند تا میزان رضایتمندی مشتریان را به حداکثر میزان ممکن برساند.
فدک تهویه تنها مرکز مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران می باشد که در سراسر تهران خدمات رسانی می کند
دارای تعمیرکاران کاملا متخصص و با تجربه می باشد که سالهاست در این زمینه دارای تجربه درخشان می باشند و دارای علم به روز در زمینه عیب یابی و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می باشند
هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور
تا حد امکان تعمیرکارران پکیج ایران رادیاتور سعی بر تعمیرات انها می کنند اما در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکت استفاده می شود
وقت شناس بودن تعمیرکاران پکیج دیواری ایران رادیاتور و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
سرویس پکیج ایران رادیاتور
سرویس پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیرات پکیج
تعمیرات پکیج

یکی از دغدغه های مهم تمام دارندگان پکیج دیواری ایران رادیاتور زمانی که سیستم نیاز به تعمیر دارد، اطلاع از تعرفه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور است. اصطلاحا آنها می خواهند بدانند اجرت تعمیر پکیج ایران رادیاتور چقدر است و چه میزان برای آنها هزینه بر است.

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور چقدر است ؟ برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد

تعرفه تعمیر پکیج ایران رادیاتور چگونه محاسبه می گردد ؟
اجرت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور طبق یکسری قوانین و ضوابط از پیش تعریف شده توسط مرکز تعمیرات تعیین می گردد. تعمیرکار ما پس از حضور در محل و عیب یابی و بررسی خرابی پکیج از ابعاد مختلف، هزینه تعمیر پکیج را برمبنای تعرفه تعمیرات پکیج محاسبه می کند

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور موثر می باشد ؟!
برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که بطور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج ایران رادیاتور به نوع و درجه خرابی بستگی دارد. در اینجا به ۳ مورد از عوامل موثر در تعرفه تعمیرات پکیج می پردازیم:

نوع خرابی پکیج ایران رادیاتور
برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج اولین اقدام، بررسی و تشخیص نوع خرابی بوجود آمده در پکیج توسط تعمیرکار می باشد، و طبق نوع خرابی لیست قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه می کند.

نیاز به تعویض قطعات
دومین عامل موثر در محاسبه اجرت تعمیرات پکیج، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد. تعمیرکار ما بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در وهله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر!؟ او در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات خواهد گذاشت. درصورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز در محاسبه تعرفه تعمیرات لحاظ می گردد. البته باید در نظر داشت قیمت قطعات در انواع مختلف پکیج می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور ممکن است در برخی موارد با قیمت تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور متفاوت شود.

زمان و میزان سختی کار
یکی دیگر از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پکیج، میزان سختی کار، و زمان مورد نیاز برای تعمیر می باشد. مسلما هرچه زمان بیشتری جهت عیب یابی و تشخیص خرابی صرف شود و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.

روش پرداخت هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
پس از اعلام درخواست تعمیرکار پکیج از طرف مشتری، مشاورین فدک تهویه اطلاعات لازم را از شما دریافت کرده و با هماهنگی قبلی، تعمیرکار به محل زندگی یا کار شما مراجعه خواهد کرد. پس از انجام تعمیرات و محاسبه هزینه ها، قیمت نهایی تعمیرات بشما اعلام شده و اجرت تعمیرات پکیج را در محل به تعمیرکار می پردازید.

برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور چه باید کرد؟!
۱) سرویس دوره ای پکیج ایران رادیاتور
مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج ایران رادیاتور بصورت دوره ای می باشد، چراکه تمامی اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج ایران رادیاتور می کاهد

۲) سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور
در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر خواهد کرد ولی درصورتی که دستگاه سالم بوده ولی نیاز به سرویس داشته باشد اقدامات زیر انجام خواهد شد:

سرویس فن پکیج
تنظیم فلنچ دودکش
جرمگیری مبدل اصلی
سرویس الکترود جرقه زن
سرویس مشعل
سرویس کامل پمپ پکیج
تنظیم فشار گاز
جرم گیری مبدل ثانویه
سرویس مغزی شیر سه طرفه
تعویض کلیه اورینگ ها و واشرها ی دستگاه
شستشوی مدار- سرویس پرشر آب و…
۳) کنترل مداوم دودکش
۴) هواگیری پکیج
۵) جرم گیری و تعویض قطعات
فدک تهویه تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور می باشد که در دارای مجرب ترین تعمیرکارانی می باشد که در سراسر تهران در تمام ایام هفته اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید

تماس با ما
                                                        
ثبت سفارش آنلاین

متخصص ترین تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور با ما کار می کنند
ما با داشتن تعمیرکاران متخصص پکیج ایران رادیاتور که تمامی دورهای آموزشی تخصصی و علمی را در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و مراکز رسمی گذرانده‌اند سالیانه فهرستی از هزاران مشتری که از این خدمات استفاده کرده‌اند را به رزومه کاری این تعمیرکاران اضافه میکنیم آن‌ها با گذراندن دوره های کاملاً تخصصی آشنایی کاملی با نحوه سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور ایران رادیاتور داشته و قادرند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک چکاب ساده به نوع خرابی و علت آن دست پیدا کنند.

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در تعمیرگاه مرکزی پکیج ایران رادیاتور با در اختیار داشتن قطعات و لوازم اورجنیال و اصل شرکت که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات و لوازم  پکیج ایران رادیاتور می‌کنند ولی باید به این نکته توجه داشت که ایشان با توجه به گذراندن دوره های تخصصی اولویت کار خود را تعمیر قطعات پکیج ایران رادیاتور می‌دانند نه تعویض قطعات و تنها دلیل این کار نیز کم تر کردن هزینه تحمیلی به مشتری بوده تا بتوان با کمترین هزینه ممکن پکیج ایران رادیاتور شما را مانند روز اول تعمیر و تحویل مشتری دهد.

حتما بخوانید:  مرکز مجاز نصب ،سرویس و تعمیر پکیج در پونک
جابجایی و نصب پکیج ایران رادیاتور
نصب پکیج دیواری
نصب پکیج دیواری

نصب پکیج ایران رادیاتور بر خلاف سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی دیگر باید با دقت و اصولی انجام شود زیرا در صورت نصب ناصحیح پکیج ایران رادیاتور علاوه بر کاهش میزان کارایی دستگاه ممکن است باعث خسارت جانی و مالی شود.بنابراین بهتر است که در انتخاب نصاب پکیج ایران رادیاتور دقت لازم را بکار ببرید تا یک نصب صحیح و اصولی پکیج دیواری برای شما انجام شود.

فدک تهویه دارای متخصص ترین و با تجربه ترین نصاب پکیج دیواری ایران رادیاتور می باشد که شما می توانید با اطمینان و آرامش خاطر جابجایی و نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور را به ما بسپارید

مکان قابل نصب پکیج  ایران رادیاتور چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی نباشد
حداقل فاصله ی دستگاه با دیوار روبه رو یک متر باشد
فاصله ی دستگاه با دیوار یا کابینت مجاور از دو طرف کمتر از ۱۵ سانتی متر نباشد
فاصله ی دستگاه تا زمین نباید کمتر از ۱۲۰ سانتی متر باشد
فاصله ی کلاهک تعدیل دودکش به طور عمودی تا دریچه ی دودکش نباید کمتر از ۳۰ سانتی متر باشد
نکته ی قابل توجه این است که کلاهک تعدیل پکیج دیواری باید حداقل ۳۰ سانتی متر پایین تر از دودکش نصب گردد. تا آن جا که می شود باید دستگاه را پایین تر از دریچه دودکش نصب کرد زیرا زیاد شدن فاصله ی پکیج از دریچه باعث بیشتر شدن مکش دستگاه می شود.
چنانچه می خواهید پکیج را داخل کابینت نصب کنید و قصد دارید از نوع دیواری دودکش دار استفاده کنید حتما درب کابینت کرکره ای باشد چرا که دستگاه برای سوخت نیاز به اکسیژن دارد و با این روش دستگاه قادر است اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط تامین کند.
تماس با ما
                                                        
ثبت سفارش آنلاین

ما با مهارت به عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور می پردازیم
ﻋﻴﺐﻳﺎﺑﻲ پکیج ایران رادیاتور می توﺍﻧﺪ ﻛﺎﺭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻳﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﺪ اما در هر صورت مهمترین مرحله انجام تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می باشد که باید به متخصص آن سپرده شود تا عیب یابی پکیج ایران رادیاتور به درستی و صحیح انجام شود . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.

تعمیرکاران ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب پکیج ایران رادیاتور مواجه می شوند همین امر باعث شده است که تجربه کاری انها در عیب یابی و رفع عیب پکیج ایران رادیاتور بیشتر شود و با مهارت بیشتری به تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما بپردازند

بنابراین شما در صورت بروز با هرگونه مشکل از پکیج ایران رادیاتور خود می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار پکیج دیواری ایران رادیاتور به محل مورد نظر شما اعزام شود

نگران هیچ یک از مشکلات زیر نباشید شما می توانید انجام تعمیر کلیه موارد زیر را به تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور گروه فنی فدک تهویه بسپارید تا با اطمینان خاطر لذت گرما در زمستان و مصرف آب گرم را به شما هدیه دهند

مشکلات شایع پکیج دیواری
سیستم گرمایش کار میکند ولی ردیاتور ها گرمای مطلوب را ندارند علت چیست؟
۱- کوتاه بودن ارتفاع شعله (به علت کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن شیرگاز)
۲- کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به بار گرمایشی ساختمان
۳- وجود هوا در مدار
۴- نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه
۵- ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پاس یا رسوب گرفتن دریچه آب (سوپاپ نیمه باز مانده است)
۶- استفاده از سوپاپ بای پاس نامناسب
۷- کاهش دقت NTC گرمایش
۸- وجود اشکال در پمپ ( ۱/دورپایین۲/دبی کم۳/شکستن پروانه پمپ۴/وجود شن و ماسه در پمپ)
۹- پایین بودن فشار در مدار گرمایش
۱۰- رسوب گرفتن مبدل و ردیاتور ها
۱۱- استفاده از ردیاتور های با جنس نا مرغوب
۱۲- استفاده از دودکش نامناسب
۱۳- وجود خرابی در شیر سه راهه (در نوع دو مبدله)
۱۴- خرابی کلید حرارتی یا استفاده از کلید حرارتی نا مناسب
۱۵- لوله کشی نامناسب مدار گرمایش (پیچ و خم های زیاد – سایز نامناسب )
۱۶- جابجا بستن لوله های رفت و برگشت ردیاتور ها
۱۷- خرابی پتاسیومتر گرمایش
۱۸- نزدیکی بیش از حد رادیاتور به پکیج دیواری آبگرم ( بویژه در لوله کشی انشعابی )
۱۹- خرابی برد کنتبک
با مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید

فشار آب در مدار گرمایش افت پیدا می کند
۱- وجود نشتی در مدار گرمایش
۲- وجود هوا در مدار گرمایش
با مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید

تعمیر پکیج دیواری
آب مصرفی پکیج دیواری آبگرم دچار نوسانات می شود
۱- زیاد بودن ارتفاع شعله
۲- پایین آمدن دقت NTC مصرفی
۳- استفاده همزمان از چند شیر مصرفی
۴- استفاده از پمپ فشار نامناسب در شبکه ساختمان
۵- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
۶- کم بودن فشار آب ساختمان
از تعمیرکار متخصص پکیج ایران رادیاتور کمک بخواهید

روی صفحه نمایشگر کولر ارور ظاهر می شود
ممکن است روی صفحه نمایشگر پکیجتان اروری را ببینید و یا اینکه چراغ های چشمک زدنی را مشاهده کنید که خبر از وجود یک عیب در دستگاه را میدهد : به دفترچه راهنمای ارور همان برند پکیج دیواری مراجعه کنید و بر حسب آن مشکل را رفع نمایید
آب مصرفی مناسب ولی سیستم گرمایش کار نمیکند
۱- خرابی پمپ در نوع تک مبدله

۲- خرابی یا گیر کردن فلوسوئیچ

۳- بازماندن سوپاپ بای پس در نوع تک مبدله

۴- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله

سرویس پکیج دیواری
پکیج دیواری آبگرم انفجاری روشن می شود
۱- تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن و مشعل
۲- تنظیم نبودن فشار گاز
۳- خرابی دودکش
۴- ضعیف شدن جرقه ( عوامل ضعیف شدن جرقه : ۱/ضعیف شدن برق شهری۲/ ضعیف شدن ترانس جرقه زن ۳/نشتی برق یا برق دزدی۴/اکسید شدن الکترود جرقه زن
۵- استفاده از قطعات گاز شهری بجای گاز مایع
۶- مسدود شدن سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن
با مرکز تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید

از زیر پکیج دیواری اب چیگه می کند
۱-از مهم ترین عوامل نشتی آب در پکیج عدم آب بندی صحیح اتصالات زیر پکیج می باشد.
۲-سوراخ شدن یا ترک خوردن یکی از مبدل ها
۳-ترکیدن لوله یا هر کدام از اتصالات درون دستگاه
۴-معیوب شدن شیر تخلیه
۵-پمپ پکیج دچار نشتی شده است
۶-شیرپرکن دستگاه دچار نشتی شده است
۷-اتصالات زیر پکیج به درستی آب بندی نشده است
دمای مدار گرمایش خوب است ولی دمای آب مصرفی کم است
۱- رسوب گرفتن مبدل مصرفی
۲- فعال نشدن فلوسوئیچ در نوع تک مبدله در وضعیت زمستانه
۳- خرابی NTC
۴- خرابی سوپاپ بای پس در نوع دو مبدله
۵- خرابی پتاسیومتر مصرفی در برد
۶- کم بودن فشار آب
۷- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
۸- خرابی برد کنترل
 

منبع فدک تهویه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۷
مهسا محسنی

قیمت سرویس و تعمیر پکیج

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

سرویس و تعمیر پکیج را به متخصصش بسپار
معمولا با مشاهده کوچک‌ترین نقص در عملکرد پکیج، برای تعمیر پکیج و سرویس پکیج اقدام می‌کنیم. آب به خوبی گرم نمی‌شود یا رادیاتورها سرد هستند؟ شما می‌توانید مشکلات پکیج خود را با یک تعمیرکار پکیج ماهر و متخصص در میان بگذارید. قیمت تعمیرات پکیج یکی از مواردی است که هنگام درخواست سرویسکار از او سوال می‌شود. شما در "خدمت از ما" می‌توانید برای خدماتی مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان را از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید.

 در ادامه این نوشته که پیرامون تعمیر پکیج و سرویس پکیج است، راهنمایی در زمینه تعرفه تعمیرات پکیج، هزینه سرویس پکیج، معرفی انواع پکیج و ... را گردآوری کرده‌ایم.

 

تعمیر پکیج

 

سوالات متداول مشتریان در زمینه تعمیر پکیج
قیمت تعمیر پکیج چگونه تعیین می‌شود؟
قیمت سرویس پکیج چگونه تعیین می‌شود؟
خدمات سرویس پکیج شامل چه مواردی است؟
خدمات تعمیرات پکیج شامل چه مواردی است؟
کدام نوع پکیج برای ما مناسب است؟
ثبت سفارش خدمات سرویس و تعمیر پکیج چگونه است؟
 

قیمت تعمیر پکیج چگونه تعیین می‌شود؟
تعرفه تعمیرات پکیج متناسب با قطعه‌ای از پکیج که خراب شده است، تعیین می‌شود. تعرفه تعمیرات پکیج و نرخ اتحادیه تعمیر پکیج هر ساله برای تعمیر و تعویض قطعات مختلف تعیین می‌شود. برای تعمیر برخی پکیج‌ها نیاز به تعمیر پمپ سیرکولاسیون است و در پکیجی دیگر نیاز به تعمیر شمعک پکیج هست. این موارد بر قیمت تعمیرات پکیج اثر می‌گذارند. در صورتی که تمایل دارید به صورت رایگان هزینه تعمیر پکیج (متناسب با خرابی دستگاه‌تان) دریافت کنید، سفارش خود را ثبت کنید. متخصصین فعال در "خدمت از ما" قیمت تعمیر پکیج را برای شما برآورد می‌کنند.

 

قیمت سرویس پکیج چگونه تعیین می‌شود؟
هزینه سرویس پکیج نیز متناسب با نوع خدمتی که در سرویس پکیج از سرویسکار پکیج درخواست می‌کنید، متفاوت است. به عنوان مثال قیمت هواگیری پکیج با هزینه رسوب‌گیری پکیج یا دیسکلر پکیج متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک سرویسکار پکیج مجرب برای سرویس پکیج خود بهره ببرید. یک سرویسکار ماهر، قطعا با طریقه رسوب گیری پکیج بوتان یا هر نوع پکیج دیگری آشنایی دارد.

 

سرویس پکیج

 

خدمات سرویس پکیج
سرویس پکیج شامل خدمات متفاوتی می‌شود. به صورت معمول پیشنهاد می‌شود سرویس پکیج در فواصل زمانی شش ماهه انجام شود (در ابتدای بهار و پاییز). سرویس پکیج با فواصل زمانی مشخص، موجب کاهش احتمال نیازمندی پکیج شما به تعمیر پکیج می‌شود؛ و در صورتی هم که موردی برای پکیج‌تان روی داده است، می‌توانید به تعمیر پکیج خود بپردازید. این امر موجب کاهش آسیب‌های وارده به پکیج می‌شود. بد نیست بدانید که سرویس پکیج برندهای مختلف با هم تفاوتی ندارند. مثلا روش سرویس پکیج ایران رادیاتور همانند دیگر پکیج‌هاست و تفاوت چندانی با سرویس پکیج برندهای دیگر ندارد.

 خدماتی که در زمینه سرویس پکیج توسط سرویسکار پکیج ارائه می‌شود شامل:

هواگیری پکیج
اسیدشویی پکیج (دیسکلر پکیج)
شستشوی پکیج
 

خدمات تعمیرات پکیج
تعمیر پکیج یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج، حدود 20 تا 25 قطعه در پکیج به کار برده شده است؛ که در تعمیر پکیج، باتوجه به مشکل به وجود آمده این قطعات بررسی می‌شوند. در واقع متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج، خرابی پکیج به راحتی توسط او تشخیص داده می‌شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی می‌کنید. تعمیر پکیج برای انواع برندهای پکیج، به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال تعمیر پکیج ایران رادیاتور متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بوش است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای، بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

تعمیر مبدل پکیج
عیب یابی کد خطای پکیج
تعمیر پکیج دیواری بوتان
شناسایی کد خطای پکیج بوتان
عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور
بررسی علت آب دادن پکیج ایران رادیاتور
بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان
 

تعمیرات پکیج

 

معرفی انواع پکیج
پکیج‌های دیواری با کمترین میزان صدا و مصرف برق، آب گرم مصرفی برای رادیاتور شوفاژها، شستشو و حمام تولید می‌کند و همین باعث محبوبیت این سیستم گرمایشی شده است و به دلیل راندمان بالا و اشغال فضای کم به مرور زمان شاهد این بوده‌ایم که موتورخانه‌ها جای خود را به پکیج‌ها داده‌اند اما دستگاه پکیج نیز دچار مشکلاتی می‌شود. اگر به نصب و تعمیر پکیج احتیاج دارید "خدمت از ما" در کنار شماست. پکیج‌ها را می‌توان از چند منظر دسته بندی نمود. ما در ادامه به سه دسته بندی رایج انواع پکیج خواهیم پرداخت.

از منظر فضای موردنیاز برای نصب: پکیج دیواری؛ پکیج زمینی؛ پکیج ایستاده (معادل پکیج زمینی)
از منظر سوخت مصرفی پکیج: پکیج گازسوز؛ پکیج برقی؛ پکیج دوگانه سوز؛ پکیج گازوئیلی
از منظر ساختار پکیج: پکیج تک مبدل بدون فن؛ پکیج تک مبدل با فن (فن دار)؛ پکیج دو مبدل بدون فن؛ پکیج دو مبدل با فن
 

انتخاب نوع پکیج
پکیج یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های گرمایشی است. پکیج را می‌توان جایگزین موتورخانه در آپارتمان‌ها یا منازل تک واحدی (ویلایی) دانست. یکی از تصمیماتی که افراد معمولا باید آن را اتخاذ کنند، انتخاب میان پکیج یا موتورخانه است. به صورت کلی برای آپارتمان‌های کم واحد (حدود 5 تا 10) پیشنهاد می‌شود از پکیج استفاده کنید. از سوی دیگر، موتورخانه برای منازل بسیار بزرگ و یا مجمتع‌های مسکونی به کار می‌رود که بیش از 15 واحد هستند.

یکی دیگر از سوالاتی که پیرامون پکیج مطرح می‌شود، بهترین پکیج موجود در بازار است. باید به این مورد توجه کنیم که انتخاب بهترین پکیج به عوامل متفاوتی بستگی دارد.از جمله موارد اثر گذار بر انتخاب بهترین پکیج، عبارت هستند از:

متراژ محیط
تعداد اتاق‌ها و پنجره‌های محیط
بودجه مدنظر شما برای خرید پکیج
پکیج مناسب برای محل نصب (پکیج زمینی، پکیج دیواری از جمله پکیج دیواری بوش و پکیج ایستاده)
 

ثبت درخواست تعمیر پکیج و سرویس پکیج
در صورتی که شما عزیزان تمایل به درخواست قیمت و هزینه سرویس پکیج، قیمت سرویس پکیج بوتان، هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور و ... دارید، می‌توانید درخواست خود را برای برترین متخصصان ثبت کنید.

 

تمامی سرویس های فعال در گرمایشی را مشاهده کنید.
خدمات مشابه در بازار "خدمت از ما"
سرویس و تعمیر آبگرمکن
سرویس و تعمیر آبگرمکن
نصب، سرویس و تعمیر بخاری
نصب، سرویس و تعمیر بخاری
تعمیر شوفاژ
تعمیر شوفاژ
نگهداری و تعمیر موتورخانه
نگهداری و تعمیر موتورخانه
تعمیر و نصب حوله خشک کن
تعمیر و نصب حوله خشک کن
 

منبع خدمت از ما

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۵۵
مهسا محسنی

     نظر به سوالات بیشمار شما مشتریان،مصرف کنندگان و همچنین همکاران محترم و سرویسکاران پکیج های دیواری ایران رادیاتور ونیز داوطلبان آزمون های فنی حرفه ای رشته مربوطه در قالب تماس های تلفنی و سوالاتی که در قسمت نظرات  وبلاگ ثبت می گردید برآن شدیم تا مجموعه ای گرد آوری نماییم که درآن اغلب مشکلاتی که به تناوب مطرح می شد و ایرادهایی که در پکیج های دیواری

کدهای خطای پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور با نمایش کدخطاو یا غیر از آن بروز می نمایند و همچنین راه حل آن مشکلات در سطحی مقدماتی و قابل انجام توسط شخص مشتری ودر سطح بالاتر توسط سرویسکاران مجاز را تشریح نماییم و با قیمت بسیار ناچیز عرضه کنیم تا مورد استفاده عموم شما عزیزان قرار گیرد  

امید آنست که این مجموعه گره گشای حل مشکلات و کلید سوالات شمادر خصوص ایرادات پیش آمده در پکیج های دیواری ایران رادیاتور  باشد.  

 

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

در انتها تاکید می شود که الزاما با خرید،مطالعه و انجام دستورات ذکر شده در این مجموعه ممکن است ایراد پیش آمده در دستگاه پکیج شوفاژ دیواری شما حل نشود و حضور سرویسکار و نماینده ی مجاز شرکت ،شرط لازم و کافی برای رفع ایراد دستگاه شما بطور قطعی می باشد  راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور


فهرست موارد مطرح شده در این جزوه عیب یابی و رفع عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور بدین صورت می باشد که در صورت صلاحدید و اعلام نیاز میتوانید با پرداخت مبلغ 6250 تومان بصورت آنلاین پرداخت و سپس آنرا دانلود نماییدیادآوری میشود هیچ تضمینی جهت اصلاح عیب توسط شخص مشتری وجود ندارد و رفع عیب باید توسط سرویسکار مجاز صورت پذیرد(در صورت اصلاح نشدن عیب توسط شخص مشتری،وجه پرداختی جهت خرید جزوه مسترد نمیگردد)


{فصل اول شامل ایرادهای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل های آنالوگ و دیجیتال وراه حل رفع عیوب پیش آمده}

    کدخطای (30-40)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E12-E30-E99)در مدل دیجیتال
    کدخطای(80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E8)در مدل دیجیتال
    کدخطای (70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E88)در مدل دیجیتال
    کدخطای (70-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E2)در مدل دیجیتال
    کدخطای (60-80)و(60-70)در پکیج مدل آنالوگ و AF) )در مدل دیجیتال


    کدخطای (50-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E42)در مدل دیجیتال
    کدخطای (50-70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E41)در مدل دیجیتال
    کدخطای (50-70-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E32)در مدل دیجیتال
    کدخطای (50-60)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E31)در مدل دیجیتال
    کدخطای (40-70-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E81)در مدل دیجیتال


    کدخطای (40-70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E1)در مدل دیجیتال
    کدخطای (40-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E10)در مدل دیجیتال
    کدخطای (40-60-80)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E51)در مدل دیجیتال


    کد خطای (40-60-70)در پکیج مدل آنالوگ و یا (E50)در مدل دیجیتال

{فصل دوم شامل ایرادهای پیش آمده در دستگاه که در چارچوب عیوب تعریف شده توسط برد الکترونیک واعلام کد خطا قرار ندارند}  

    سیستم گرمایش کار می کند ولی رادیاتورها گرمای مطلوب را ندارند
    سیستم آب گرم مصرفی گرمای مطلوب را ندارد
    اب مصرفی مناسب ولی در حالت گرمایش دستگاه روشن نمی شودو یا زود خاموش می شود 


    فشار آب مدار گرمایش(عقربه ی فشار سنج) مدام افت پیدا می کند 

 

 

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

راهنمای عیب یابی وتعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

5آب مصرفی پکیج دچار نوسانات دمایی می شود

    با افزایش دما،فشار مدار گرمایش زیاد می شود
    فشار پکیج خودبخود بالا می رود
    دستگاه روی حالت آب گرم روشن نمی شود


    هیچ درخواستی از پکیج صورت نمی گیرد ولی دستگاه خودبخود روشن می شود
    دستگاه در حالت تابستانی قرار دارد ولی رادیاتورها گرم هستند
    ایجاد صدای نامتعارف هنگام روشن شدن دستگاه


    نحوه ی راه اندازی حالت زمستانی پکیج ایران رادیاتور
    هواگیری مداوم رادیاتورها

 

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

منبع مستر نصاب

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۳۸
مهسا محسنی