آموزش پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی

آموزش پکیج ایران رادیاتور

سیستم های گرمایشی

سرویس و تعمیر پکیج در تهران

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ق.ظ

نصب، سرویس و تعمیر پکیج در تهران یکی از خدمات مجموعه بدادم برس است. بدادم برس در تمام نقاط تهران، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در ۲۴ ساعت شبانه روز است. هدف این مجموعه ارائه خدمات در کمترین زمان و با کمترین هزینه توسط مجرب ترین تعمیرکاران است. برای مشاوره و اعزام تعمیر کار پکیج متخصص به محل، با ما تماس بگیرید.  

 

دستگاه پکیج در داخل کشورمان تولید می شود و یک سری از دستگاه ها از خارج کشور وارد می شوند. شرکت های تولید کننده خوبی در کشورمان هستند که دستگاه پکیج را تولید می کنند. به عنوان مثال پکیج بوتان، پکیج ایران رادیاتور، پکیج تاچی و ایساتیس از جمله محصولات محبوب بین مردم هستند. اگر شما هم از پکیج استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره انواع پکیج، عملکرد، مزایا، معایب و تعمیرات پکیج کسب نمایید.


تعمیر پکیج شبانه روزی
ما در مجموعه بدادم برس تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا خدمات خود را در هر زمینه ای به خصوص تعمیر پکیج ۲۴ ساعته ارائه دهیم تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانیم پاسخگوی مشتریان عزیز باشیم. به همین منظور تعمیر پکیج شبانه روزی را برنامه ریزی کرده ایم. شما می توانیم برای سرویس پکیج و تعمیر پکیج با شماره تلفن های ۲۴ ساعته ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت یک تعمیرکار پکیج کارآزموده را به محل شما اعزام کنیم.

تعمیرات انواع پکیج با بدادم برس
مردم بر اساس شرایط زندگی و نوع نیازشان از پکیج های مختلفی استفاده می کنند. تعمیرات انواع پکیج در بدادم برس با تعمیرکاران کاربلد انجام می شود که یکی از مزیت های این مجموعه به حساب می آید که خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج را به برند خاصی از پکیج ها محدود نکرده است.

از هر نوع پکیج با هر یرند مانند پکیج ایران رادیاتور، پکیج بوتان، پکیج تاچی، پکیج ایمرگاس و … که استفاده می کنید، می توانید برای تعمیرات انواع پکیج با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان
از آن جا که دو شرکت ایران رادیاتور و بوتان نزد مردم محبوبیت و مقبولبت خاصی دارند تعداد زیادی از مشتریان از این دو برند استفاده می کنند. به همین دلیل تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان را در دستور کار خود قرار داده ایم و تعمیر پکیج شبانه روزی بدادم برس شامل تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور نیز می شود.

البته لازم به ذکر است که شما از هر نوع پکیجی که استفاده می کنید، می توانید برای تعمیر آن ها با مجموعه بدادم برس تماس بگیرید.

چه زمانی به تعمیرکار پکیج نیاز است؟
زمانی که پکیج شما نیاز به هواگیری دارد
زمانی که پکیج شما نیاز به رسوب گیری دارد
در مواقع نصب و راه اندازی پکیج دیواری
برطرف کردن مشکل افت فشار
تعمیر قطعات داخلی پکیج مانند شیر تخلیه، ترموکوپل و…
در زمان برطرف کردن نشتی آب داخل پکیج
هزینه تعمیر پکیج چگونه محاسبه می شود؟
نمی توان هزینه سرویس پکیچ را به صورت دقیق اعلام کرد با توجه به اینکه چه مشکلی برای پکیج شما پیش آمده است و همچنین اینکه ایا نیاز به تعویض قطعه ای باشد یا خیر هزینه تعمیر و سرویس پکیج متفاوت است اما نکته قابل اهمیت این است که تمام تلاش مجموعه بدادم برس ارائه  خدمات با کیفیت است.

در این قسمت می خواهیم در مورد و تعمیر پکیج صحبت کنیم و اطلاعاتی خدمت شما ارائه دهیم. هر دستگاه مصرفی منزل از جمله پکیج پس از استفاده‌، بدلایل متعددی نیاز به تعمیر دارد. از جمله کیفیت ساخت محصول، عدم استفاده صحیح مصرف کننده، نوسانات برق شهری و عدم پاکیزگی آب مصرفی دچار یکسری عیوب می‌شود که درنتیجه‌ی آن اختلال در کارکرد آن ایجاد می‌شود.

توضیح این جمله ضروی است که تقریبا کلیه‌ تجهیزات و دستگاه های ساخته شده حوزه تاسیسات از جمله پکیج، براساس قواعد و قوانین ترمودینامیک طراحی و ساخته می شوند که در نتیجه می توانند حداکثر راندمان یا بازدهی را برای مصرف کننده در هنگام استفاده ایجاد کنند.

سرویس پکیج برای جلوگیری از تعمیر پکیج
پکیج ها مانند هر وسیله گرمایشی ممکن است دچار مشکلاتی شوند. از آن جا که کارایی مهمی دارند و کوچکترین مشکلات به وجود آمده در پکیج می تواند کارهای روزانه را محتل کند، لازم است به سلامت آن و کارکرد درستش اهمیت دهیم. 

سرویس پکیج به صورت دوره ای و منظم باعث می شود پکیج عمر طولانی تری داشته باشد و کمتر نیاز به تعمیر پکیج وجود داشته باشد. اگر به صورت سالیانه از یک تعمیرکار پکیج یا سرویسکار برای سرویس پکیج کمک بگیرید، مشکلی برای پکیج تان پیش نخواهد آمد که نیاز به تعمیر پکیج باشد. اگر هم پیش بیاید به راحتی و با کمترین هزینه تعمیر پکیج انجام می شود.

آشنایی با نحوه عملکرد پکیج، لازمه تعمیر پکیج
پکیج جهت گرمایش ساختمان و تامین آب گرم مصرفی ساختمان استفاده می شود. برای گرم کردن رادیاتور همانطور که در فیلم بالا مشاهده می کنید دو عدد لوله های رفت و برگشت وجود دارد. یک سیستم مدار بسته است که آب داخل یک مدار بسته در جریان است و چرخش دارد.

قسمت هایی از آن به صورت رفت و قسمت های دیگر هم به صورت برگشت استفاده می شود. این به چه معنی است؟ به این معنی که آب از پکیج به سمت رادیاتور هدایت می شود و بعد از کاهش دمای آب مجددا به پکیج جهت گرم کردن برگشت داده می شود.

برای انجام تعمیر تخصصی پکیج نیاز است که شما با مکانیزم کارکردن پکیج آشنایی داشته باشید. شما درجه و دمایی که مورد نظرتان است را تنظیم می کنید. پکیج شروع به کار می کند و آب از لوله برگشت وارد سیستم پکیج می شود و شعله تشکیل می شود. آب وارد یک سری کوئل که از لوله های مسی تشکیل شده است وارد مبدل می شود که به آن مبدل حرارتی می گویند.

سپس شعله در زیر مبدل تشکیل شده و حرارت به آب انتقال داده می شود و مجدد توسط پمپ به سمت رادیاتورها هدایت می شود. این روند مرتب تکرار شده در صورتی که دمای پکیج به دمای مورد نظری که تنظیم شده برسد، پکیج دستور به قطع دستگاه را می دهد و شعله قطع می شود.

تعمیر پکیج

پکیج یکی از پرکاربردترین دستگاه های گازسوز است. در این قسمت می خواهیم انواع دستگاه های گازسوز را معرفی و تفاوت آنها رابیان کنیم.

سه مدل دستگاه گاز سوز وجود دارد: نوع A نوع B و نوع C

دستگاه های گاز سوز نوع A 

در دستگاه های گاز سوز نوع A اکسیژن مورد نیاز جهت سوخت از محیط داخل تامین و مواد حاصل از احتراق آن به همان محیط باز خواهد گشت. مانند فر و اجاق گازهایی که در منزل استفاده می کنید.

دستگاه های گاز سوز نوع B 

در این نوع دستگاه های گاز سوز اکسیژن مصرفی از محیط داخلی است که از محل قرار گیری دستگاه استفاده می شود و گازهای حاصل از احتراق آن توسط دودکش به بیرون انتقال داده می شود. این دستگاه مانند پکیج هایی که دارای محفظه احتراق باز هستند، آبگرمکن ها ، آبگرمکن های دیواری و آبگرمکن های زمینی و غیره را می توان نام برد.

دستگاه های گاز سوز نوع C 

در این نوع دستگاه ها اکسیژن مصرفی مورد نیاز آنها از خارج از محیط تامین می شود و مواد حاصل از احتراق آنها به بیرون انتقال پیدا می کند.مانند پکیج هایی که دارای محفظه ی احتراق بسته هستند. در صورتی که دودکش آن از یک دودکش دوجداره استفاده شود در صورتی که از این دودکش استفاده شود هیچ گونه تداخلی این سیستم با هوای داخل منزل ندارد و نخواهد داشت و از نظر ایمنی کاملا مطمئن است.

ممکن است سوالی برای شما پیش بیاید که چرا از موتورخانه استفاده نمی کنیم و از پکیج استفاده می کنیم؟ موتورخانه ها مزایایی دارند.هر دو این ها مزایا و معایبی دارند که می توان هر کدام را در جای خود مورد بررسی قرار داد.

 


 

تعمیر و سرویس پکیج های برندهای مختلف ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشد. برای اینکه بتوانید هر مدل پکیجی را به راحتی تعمیر کنید می توانید به مقالات مربوطه مراجه نمایید. در این مقالات جزئیات عیب یابی و روش های رفع هر مشکل به صورت کامل توضیح داده شده است


مشکلات رایج در پکیج و راه های برطرف کردن آنها
در این مرحله می خواهیم اطلاعاتی در مورد ایرادهای متداول در پکیج بدهیم که نیاز به تعمیر پکیج پیدا می کنید.

ارور e9 در پکیج
ارور e9 در پکیج بوتان دیده شده و بسیاری از کاربران پکیج بوتان را درگیر کرده است. هر مشکلی که در پکیج به وجود می آید ، سیستم آن را با کدی بیان می کند. e9 یکی از کدهایی است که نشان دهنده وجود مشکل در پکیج است.  ارور e9 مربوط به افزایش دمای گرمایش و رسیدن آن به بیش از ۹۵ درجه سانتی گراد است.  وقتی پکیج بوتان شما ارور e9 را داشته باشد به صورت موقت قفل می شود.

برای رفع ارور e9 پکیج بوتان لازم است از یک متخصص در تعمیر پکیج کمک بگیرید تا به تعمیر پکیج بوتان بپردازد. چرا که این کار نیاز به تخصص در زمینه تعمیر پکیج دارد و هر کسی نمی تواند آن را درست کند.

ایراد در شیر گازی
اولین ایراد این است که شما دستگاه را روشن می کنید جرقه زن شروع به کار کردن می کند و دستگاه ارور و خطا می دهد و خاموش می شود.در این مرحله شما باید شیر گاز را چک کنید که قطعی گاز وجود نداشته باشد. اگر در این قسمت قطعی گاز وجود نداشته باشد مشکل از دستگاه است که احتمال دارد شیر گاز رگولاتور مشکل داشته باشد.در این صورت باید با متخصص مربوطه تماس بگیرید و جهت تعمیر و سرویس پکیج اقدامات لازم را انجام دهید.

مطلوب نبودن آب گرم مصرفی
دومین ایرادی که به وجود می آید و باید به تعمیر پکیج موردنظر بپردازید مطلوب نبودن آب گرم مصرفی است. در بعضی مواقع می بینید آب گرم، سرد و گرم می شود. در این مورد چند اشکال ممکن است به وجود آمده باشد

ایجاد رسوب در پکیج
با توجه به رسوب آب و کارکرد دستگاه احتمال دارد مبدل پکیج رسوب گرفته باشد که باید جهت رسوب زدایی مبدل با کارشناس تعمیرات پکیج تماس بگیرید.

باز شدن سوپاپ بای پاس
دومین ایراد باز شدن سوپاپ بای پس است. در این مورد شلنگ بای پس که قبلا در صحبت کردیم، احتمالا سوپاپ باز شده که باید با کارشناس تعمیر و سرویس پکیج تماس بگیرید.

خرابی شیر سه طرفه
سومین ایراد ممکن است خرابی شیر سه طرفه دستگاه باشد. شیر سه طرفه ممکن است مبدل را باز نکند و آب مصرفی گرم نشود. خدمات تعمیر پکیج مرکوری در تهران


گیرپاژ پمپ
در این مورد اگر پمپ گیرپاژ کرده باشد دستگاه مرتب خاموش و روشن می شود. این خاموش و روشن شدن دستگاه بیشتر مربوط به پمپ پکیج است. این مشکل برای دستگاه های دو مبدله به وجود می آید.در دستگاه تک مبدل اگر با مشکل گرم و سرد شدن آب مواجه شدید ،اولین مشکل احتمال دارد مربوط به فلوسوئیچ باشد.

در این حالت دستگاه شروع به چشمک زدن می کند یعنی زمانی که رادیاتور دستگاه را روی حالت گرم شدن قرار می دهید، قسمتی که مربوط به آب گرم مصرفی است، شروع به چشمک زدن می کند و آب گرم مشکل پیدا می کند.یکی دیگر از مشکلات در دستگاه تک مبدل ممکن است پمپ ایراد داشته باشد.در این حالت مانند دستگاه های دومبدله باز پکیج شروع به خاموش و روشن شدن می کند که باز هم جهت تعمیر پکیج باید با متخصص تماس بگیرید.

بروز مشکل در فشار پکیج
مورد بعدی در مورد بالا رفتن یا پایین آمدن فشار دستگاه پکیج است که در این حالت تعمیر فوری پکیج نیاز است. زمانی که فشار دستگاه مرتب افت پیدا می کند ، احتمال دارد مدار آب گرم (آب سیرکوله) یا همان آب گرمی که وارد رادیاتورها می شود دارای نشتی باشد. البته کوچکترین نشتی هم باعث می شود که فشار دستگاه پایین بیاید و دستگاه دستور به خاموش شدن بدهد.

در این حالت حتما باید مدار لوله کشی دستگاه پکیج را چک کنید که هیچ نشتی نداشته باشد. همچنین رادیاتورها نیز چک شوند که نشتی نداشته باشند. این نشتی باعث افت فشار می شود در بعضی مواقع احتمال دارد از خود دستگاه نشتی به وجود بیاید که در این صورت هم باز باید جهت تعمیر پکیج با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

مشکل در منبع انبساط
ایراد بعدی که در بعضی مواقع ممکن است پیش بیاید مشکل منبع انبساط دستگاه است. این مشکل باعث افزایش فشار می شود که نیاز به تعمیر پکیج دارید.منبع انبساط دستگاه ممکن است دچار پارگی شده باشد یا دیافراگمی که داخل دستگاه وجود دارد سوراخ شده باشد. در این صورت باید منبع انبساط تعویض شود که این هم باید توسط کارشناس تعمیر پکیج انجام شود.

در بعضی مواقع می بینید که منبع انبساط سالم است ولی باز فشار دستگاه بالا می رود این مورد هم باز مربوط به شیرپرکن دستگاه است. در دیگر مواقع مشاهده می کنید که چندین بار در روز فشار دستگاه افت پیدا می کند در این صورت فشار را تنظیم می کنیم که این افت فشار باعث خرابی دستگاه و خرابی شیرپرکن پکیج می شود. احتمال دارد این شیر کاملا بسته نشود و آب وارد سیستم شود. در این صورت فشار دستگاه بالا می رود و با بالا رفتن فشار دستگاه شیر اطمینان دستگاه شروع به خارج کردن آب می کند.

موردی که در مورد بالا رفتن فشار ممکن است پیش بیاید اصطلاحا به آن راه به در شدن مبدل می گویند. ممکن است مبدل صفحاتش با همدیگر تداخل پیدا کنند یعنی آب گرم مصرفی و آب سیرکوله با همدیگر ارتباط پیدا کند. باز دراین مورد فشار آب بالا می رود که در این صورت باید مبدل ثانویه تعویض شود.برای این مورد هم جهت تعویض مبدل ثانویه و رفع ایراد باید با کارشناس مربوطه تعمیر پکیج تماس بگیرید.

امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما واقع شده باشد و بتوانید استفاده مطلوبی از این مطالب داشته باشید. در صورت نیاز به کارشناس و یا خدمات تعمیر پکیج دیواری می توانید به سایت بدادم برس مراجعه کنید. شماره تلفن ها در داخل سایت موجود هست و هر گونه سوالی داشته باشید می توانید به ایمیل به دادم برس ارسال کنید. و مجموعه ی ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

تعمیر-پکیج-تنظیم-فشار

درخواست تعمیر پکیج و سرویس پکیج
برای اینکه سرویس کار مورد نظر شما در محل حاضر شود فقط کافی است با یکی از شماره تماس های شرکت ما تماس بگیرید  و آدرس و مدل پکیج خود را ثبت کنید تا تعمیرکار در سرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود و بعد از عیب یابی مشکل پکیج شما را رفع کند.

 

سوالات متداول مشتریان در زمینه تعمیر پکیج
سوالات زیادی در این زمینه توسط مشتریان پرسیده می شود که در این مقاله سعی شده است به بسیاری از انها پاسخ داده شود.

در صورتی که باز هم د این مورد سوالی برای شما پیش بیاید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

 

جهت نیاز به تعمیر پکیج شبانه روزی و اطلاع از هزینه تعمیر پکیج با ما تماس بگیرید.

تا در سریع ترین زمان بهترین تعمیرکار پکیج را به محل شما اعزام نماییم. از دیگر خدمات مجموعه بدادم برس تعمیر موتورخانه و تعمیر شوفاژ است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقالات آن ها مراجعه کنید.

منبع: به دادم برس

 

 

https://forums.jetphotos.com/member.php?44490-tamirkaran

 

https://forums.jetphotos.com/member.php?44491-pakagyar

http://2nelchatcom.mihanblog.com/post/comment/new/800/fromtype/postone/fid/15765888425df8d62a7754f/atrty/1576588842/avrvy/0/key/fa562720e2c70ffadd533453666f9481/#post_form

http://2nelchatcom.mihanblog.com/post/comment/new/800/fromtype/postone/fid/15765889315df8d68383e67/atrty/1576588931/avrvy/0/key/3b3c7f76aba42f5019bcf0bead94d873/#post_form

 

http://atamalek.ir/User-Elmiramshi1376#comments/1

https://webcookies.org/cookies/west.mehranservice.ir/28804973?841301

 

http://www.emdadgar.com/forum/member.php?action=profile&uid=17865

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۷
مهسا محسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی